۲۱ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۸

کاپیتان تیم ملی در گفتگو با مهر:

کادر فنی تیم ملی کاراته حرفش را تغییر داد /هرگز به این تیم ملی برنمی‌گردم

کادر فنی تیم ملی کاراته حرفش را تغییر داد /هرگز به این تیم ملی برنمی‌گردم

سرگروه تیم ملی کاراته با اشاره به جدایی خود از تیم کشورمان گفت: پنج ماه تلاش ما در اردوی تیم ملی کاراته نادیده گرفته شد و مربیان تیم ملی خیلی راحت قول خود را فراموش کردند تا شایسته‌ها بیرون بمانند. 

به گزارش خبرنگار مهر، عصر جمعه رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته در بخش تیمی برگزار شد و همانند مراحل قبلی این رقابتها بار دیگر با حاشیه همراه بود. در حالی که کادر فنی نفرات مورد نظر خود را برای حضور در بخش انفرادی انتخاب کرده بود، از اردونشینان خواست که برای حضور در بخش تیمی رقابت کنند. در این بین علی فداکار و مهدی سلطانی از حضور در این رقابتها انصراف دادند.

سلطانی در خصوص غیبت خود در این مسابقات گفت: من غیبت نداشتم و در سالن مسابقات را تماشا کردم ولی بدقولی کادر فنی و مسئولان فدراسیون باعث شد در مسابقات شرکت نکنم. معتقدم جایی که عدالت وجود ندارد کار کردن ارزش ندارد و زمانی که خیلی ساده زحمات چند ماهه ما نادیده گرفته شد تصمیم گرفتم لباس کاراته برای حضور در مسابقات برتن نکنم.

وی در مورد دلایل خود برای این تصمیم عنوان کرد: دو هفته پیش به تمام کاراته‌کاها اعلام کردند که رقابتهای انتخابی در بخش انفرادی و اوزان مختلف برگزار خواهد شد و کادر فنی بعد از انتخاب نفرات در اوزان مختلف، ترکیب تیمی را خود معرفی خواهد کرد. ولی چند روز قبل از مسابقات انتخابی خیلی راحت حرف خود را تغییر داده و درست برعکس عمل کرده و با انتخاب نفرات در بخش انفرادی اعلام کردند که سایر کاراته کاها بر انتخاب دو نفر در بخش تیمی باهم رقابت کنند. اینکه چرا باید به این سادگی حرف خود را تغییر دهند مشخص نیست.

کاپیتان تیم ملی کاراته ادامه داد: من به نوبه خود پنج ماه در تمرینات تیم ملی حضور داشتم و در مسابقات اندونزی "آراگا"ی ژاپنی که همین چند روز قبل در بازی‌های آسیایی طلا گرفت را شکست دادم، در تمام روزهایی که تیم ملی با حواشی مختلف مواجه بود به عنوان سرگروه تیم ملی تمام تلاش خود را بکار گرفتم تا این حواشی برای اردونشینان مشکل ساز نشود و مسئولان با ابراز رضایت از عملکردم به صراحت اعلام کردند که حضورم در مسابقات جهانی در بخش تیمی قطعی است که خیلی راحت قول خود را فراموش کردند.

سلطانی افزود: به هیچ عنوان نمی‌خواهم بدون مسابقه انتخابی به ترکیب تیم ملی برسم ولی سئوال من این است که بر اساس کدام دلیل و منطق برخی نفرات به عنوان کاراته ‌ای اصلی تیم ملی در اوزان مختلف به عنوان نفر اصلی انتخاب می‌شوند. واضح بگویم در وزن 84- کیلوگرم چرا باید "پورشیب" انتخاب شود؟ کادر فنی یک دلیل منطقی عنوان کند.

این کاراته‌کای ملی‌پوش در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هیچگاه از اردوی تیم ملی خط نخورده است افزود: کاراته کایی نیستم که به هر قیمتی به تیم ملی برسم. من به عنوان سرگروه تیم ملی همیشه تابع فداسیون و کادر فنی ولی اینکه چرا کادر فنی برنامه خود را تغییر می‌دهد مشخص نیست. متاسفانه از این بی برنامگی‌ها در اردوها به دفعات شاهد بودیم و با این وضعیت هرگز به این تیم ملی باز می‌گردم.

سرگروه تیم ملی در پایان گفت: من به عنوان سرگروه تیم حرف‌های زیادی برای گفتن دارم که اگر بخواهم یک به یک واقایع چند ماه اخیر را بازگو کنم خیلی از دوستان باید پاسخگو باشند و طی روزهای بعد نیز با خبرگزاری مهر بیشتر از اتفاقات چند ماه اخیر تیم ملی صحبت خواهم کرد. 

 

کد خبر 2388217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha