۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۶

روحانی در گفتگو با مهر:

کاراته‌کا نمی‌تواند برای تیم ملی تعیین تکلیف کند/ کسی که قول داده عمل کند

کاراته‌کا نمی‌تواند برای تیم ملی تعیین تکلیف کند/ کسی که قول داده عمل کند

مربی تیم ملی کاراته گفت: کادر فنی در مورد انتخاب نفرات اصلی اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان تصمیم گیرنده است و کاراته کا باید تابع مربیان باشد و قرار نیست برای تیم ملی تعیین تکلیف کند. 

حسین روحانی ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: اردونشینان تیم ملی کاراته در چند ماه اخیر رقابتهای مختلفی از جمله دانشجویان جهان ، کاراته وان اندونزی ، ژاپن و ترکیه و بازیهای آسیایی را تجربه کرده و در چند مرحله مسابقات انتخابی رودرو برگزار کرده بودند به همین دلیل در جلسه ای که با کادر فنی  و سپس مسئولان فدراسیون داشتیم به این نتیجه رسیدیم که مسابقات انتخابی در بخش وزنی برگزار نشود و بر اساس عملکرد کاراته کاها در همین مسابقات نفرات مورد نظر را برای اعزام به مسابقات قهرمانی جهانی گزینش کنیم. 

وی در مورد برگزاری مسابقات برای انتخاب دو کاراته کا در بخش تیمی گفت: اعضای کادر فنی به دقت عملکرد کاراته کاها را در رقابتهایی که عنوان شد را تحلیل کرده و در نهایت پس از انتخاب نفرات بخش انفرادی، تصمیم بر آن شد که در بخش تیمی مسابقات برگزار شود و دو نفر را انتخاب کنیم که این کار نیز صورت گفت.

مربی تیم ملی در خصوص اعتراض برخی ملی پوشان به نحوه انتخابی ها گفت: من که اعتراضی ندیدم و فقط چند نفر در مسابقات شرکت نکردند که این هم تصمیم خود آقایان بوده و به خودشان هم ربط دارد. من که نمی توانم تیم را بر اساس اعتراض کاراته کا انتخاب کنم. ورزشکار باید تابع تصمیم کادر فنی باشد و هرگز اجازه نخواهیم داد که کاراته کا برای تیم ملی تصمیم گیری کند. آنها هم که مسابقه نداند خط خورده و در آینده به اشتباه خود پی خواهند برد.

روحانی در خصوص حذف حسین سمندر و حضور گنج زاده در مسابقات جهانی گفت: بعد از بازگشت تیم ملی از مسابقات شرایط کلیه نفرات را بررسی کردیم و در نهایت تصمیم کادر فنی بر این بود که در وزن 67- کیلوگرم از سعید احمدی به جای حسین سمندر استفاده شود ولی در وزن 84+ کیلوگرم شرایط گنج زاده متفاوت بود. مطمئن باشید کادر فنی بهترین تصمیم را خواهد گرفت.

این مربی تیم ملی در مورد اظهارات سرگروه تیم ملی هم گفت: هیچ قولی برای برگزاری مسابقات انتخابی به کاراته کاها ندادیم ، در بالا گفتم که کادر فنی چون باید پاسخگوی نتایج تیم ملی باشد خود تصمیم گیرنده اصلی است و سلطانی باید در مسابقات انتخابی شرکت می کرد و اعتراض او بی فایده است. ضمن اینکه نامه فدایت شوم برای ایشان ارسال نکردیم که بخواهد به تیم ملی بازگردد!

وی در مورد قول سمندر و آشوری به سلطانی مبنی بر حضوبر در مسابقات جهانی گفت: من از این جریانات اطلاعی ندارم و کادر فنی به هیچ کاراته کایی قول اعزام نداده است. هر کس هم قول داده خودش بیاید و جوابگو باشد. البته بعید می دانم رئیس و دبیر فدراسیون به کسی چنین قولی داده باشند. 

روحانی در پایان گفت: تاکید می کنم که هیچ کاراته کایی نمی تواند برای تیم ملی تعیین تکلیف کرده و اساسا نباید به خود چنین اجازه ای دهد که در کار مربیان دخالت کند. کاراته کا باید تابع تصمیم کادر فنی باشد.

جمعه گذشته رقابتهای انتخابی تیم ملی در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد و همین مسابقات نیز باعث بروز حواشی مختلفی شد. 

 

کد خبر 2389253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha