۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۴:۵۵

محمد مهدی کاظمی:

بازی‌های رایانه‌ای ایرانی – اسلامی به بازار عرضه می‌شود

بازی‌های رایانه‌ای ایرانی – اسلامی به بازار عرضه می‌شود

اصفهان – خبرگزاری مهر: رئيس كميته بازي‌هاي رايانه‌اي استان اصفهان گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای رفع مشکلات مختلف مربوط به محتوای بازی‌های رایانه‌ای، بازی‌های رایانه‌ای ایرانی – اسلامی به بازار عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی کاظمی ظهر پنجشنبه در نشست خبری برگزاری نخستین دوره بازی‌های رایانه‌ای کشور که قرار است در اصفهان برگزار شود، اظهار داشت: از سال گذشته تا کنون و با آغاز فعالیت این کمیته در اصفهان، مجموعه‌ای از بهترین‌های استان گرد یکدیگر جمع شده‌اند تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه طرح‌های زیادی در این زمینه در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: ما باید آموزش را در جامعه گسترش داده و نگاه‌های منفی به این رشته را کاهش دهیم زیرا بدون شک بازی‌های رایانه‌ای در آینده کشور را درگیر می‌کند و در حال حاضر کودکان از شش سال به بالا، درگیر آن هستند.

رئيس كميته بازي‌هاي رايانه‌اي استان اصفهان بیان داشت: ما باید تلاش کنیم که در طرح‌های ادامه خود گروه‌های مختلف را درگیر کرده و افراد حرفه‌ای یا آماتور، مسئولان گیم‌نت‌ها و مردم جامعه را در این بازی‌ها مورد استفاده قرار دهیم.

وی با بیان اینکه کلینیک‌های درمان اختلالات مختلف ناشی از این بازی‌ها در ادامه فعالیت‌های مختلفی انجام می‌دهند، تصریح کرد: همه می‌دانیم که با برگزاری این بازی‌ها، ممکن است اختلالاتی به وجود آید بنابراین باید از این کلینیک برای درمان این افراد استفاده شود.

كاظمي با اشاره به اهمیت احداث مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی در اصفهان گفت: در صدد هستیم که به جای استفاده صرف از گیم‌نت‌ها، کاری کنیم که مجموعه‌های فرهنگی، تفریحی و ورزشی در استان ساخته شود تا خانواده‌ها بتوانند از آنها استفاده کنند.

وی اضافه کرد: برنامه‌هایی برای رفع مشکلات محتوای این بازی‌ها نیز در دستور کار قرار گرفته و قرار است که با برنامه‌نویسی مناسب، بازی‌های رایانه‌ای ایرانی – اسلامی وارد بازار شود.

کد خبر 2390282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha