۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۲۰:۳۷

امید عالیشاه:

قبل از گلزنی، خیلی تحت فشار بودم/ نباید به راحتی به بازیکنان توهین شود

قبل از گلزنی، خیلی تحت فشار بودم/ نباید به راحتی به بازیکنان توهین شود

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل تیم کارگر بنه‌گز بوشهر با ابراز خوشحالی گفت: بازی خوبی بود و خوشحالم که موفق به پیروزی در این مسابقه شدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، امید عالیشاه، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل تیم کارگر بنه گز بوشهر گفت: ما شرایط خوبی داشتیم و اردوی خوبی را در کیش برگزار کردیم که برای آمادگی خیلی به ما کمک کرد این بازی، بازی خوبی بود و خوشبختانه موفق شدیم حریفمان شکست دهیم و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنیم.

وی افزود: به این پیروزی نیاز داشتیم. این برد به ما کمک زیادی می‌کند. مطمئنا در بازی‌های آینده بهتر می‌شویم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا پرسپولیس را به روزهای خوبش برگردانیم. در بازی های آینده هواداران می‌آیند و ما بازی بهتری را از خودمان ارائه می دهیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص گلزنی در این دیدار، خاطر نشان کرد: همه تیم خوب بودند و خوشحالم که من هم موفق شدم در این بازی گلزنی کنم، این گل زحمت همه تیم بود.

عالیشاه در مورد خوشحالی عجیب بعد از گلش اظهار داشت: قبل از این گل فشار زیادی روی من بود و همه به هر نحوی که می خواستند به من توهین می کردند، من برای این تیم زحمت کشیده ام ولی اگر بازیکن کم تجربه ای جای من بود، قطعا فوتبالش نابود می شد. خیلی حرف و حدیث ها پشت من می گفتند و شایعات زیادی را علیه من مطرح می کردند.

وی ادامه داد: باز هم خوشحالم که در این بازی گلزنی کردم و توانستم که جواب همه انتقادها را بدهم، چون فشار خیلی زیادی روی من بود. همه بازیکنان برای تیم زحمت می‌کشند و نباید اینطوری و به همین راحتی به آنها توهین شود.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس همچنین گفت: من خوشحالم در این سن تجربه کافی را دارم و از پس این فشاری که روی من بود، برآمدم. بازی کردن با پیراهن پرسپولیس بزرگترین افتخار زندگی من است و من هم تا وقتی در این تیم هستم با تمام وجود برای پرسپولیس بازی می کنم.

کد خبر 2390410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha