۲۵ مهر ۱۳۹۳، ۱۸:۵۴

هفته هشتم لیگ برتر فوتسال/

شکست خانگی گیتی‌پسند در روز استقبال ضعیف تماشاگران/ شرایط بحرانی‌تر شد

شکست خانگی گیتی‌پسند در روز استقبال ضعیف تماشاگران/ شرایط بحرانی‌تر شد

اصفهان – خبرگزاری مهر: دیدار تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و منصوری قرچک در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با شکست تیم اصفهانی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و منصوری قرچک در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 17 امروز در ورزشگاه مخابرات اصفهان آغاز شد.

گیتی‌پسند که در هفته‌های گذشته نتوانسته بود عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد، امروز به دنبال جبران نتایج اخیر خود بود و تلاش کرد که از فرصت به دست آمده استفاده کند، اما نتوانست از این فرصت خانگی استفاده کند.

گیتی‌پسندی‌ها در نیمه نخست چند موقعیت تک به تک به دست آوردند اما این موقعیت‌ها توسط دروازه‌بان قرچک مهار شد و نیمه نخست با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز با وجود گل‌های به ثمر رسیده، گیتی‌پسند دو بار از تیم حریف عقب افتاد و در نهایت نتوانست بازی را به تساوی بکشاند تا متحمل یک شکست خانگی شود.

در این بازی اسماعیل‌پور، عابدین و جاوید بارها فرصت‌های گلزنی تیم گیتی‌پسند اصفهان را از دست دادند.

برای گیتی‌پسند در این بازی سعيد تقي‌زاده و فرشاد شارقي  و برای منصوری قرچک در بازی امروز حسين قپانچي، مهدي رضاييان، حميد نصيري گلزنی کردند.

گیتی‌پسند با کسب شکست در این بازی 13 امتیازی ماند و شرایط این تیم اصفهانی بحرانی‌تر شد.

کد خبر 2390699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha