۲۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۲۱

سردار دولتی خبر داد:

دستگيري 15 سارق طي 48 ساعت گذشته در شهر ایلام

دستگيري 15 سارق طي 48 ساعت گذشته در شهر ایلام

ایلام - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامي استان ایلام از دستگيري 15 سارق طي 48 ساعت گذشته در سطح شهرستان ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی دولتی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پي وقوع چندين فقره انواع سرقت در سطح شهرستان  مسئولان تجسس کلانتری ها، تحقيقات خود را به صورت ويژه برای شناسايي و دستگيري سارقان در دستور کار قرار دادند.

وي گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و شگردهاي خاص پليسي، سرنخ هايي از سارقان حرفه اي در اين پرونده ها را به دست آوردند که با پيگيري هاي مداوم مأموران، مخفيگاه سارقان شناسايي و تحت کنترل ويژه پليس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان ایلام بيان داشت: با شناسايي اين متهمان با کسب اجازه از مقام قضایی دستگيري آنان در دستور کار مأموران قرار گرفت که طي چندین عمليات  تعداد 15 سارق در مخفيگاهشان دستگير شدند.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه مالباختگان نيز شناسايي شده اند، تصريح کرد: سارقان در بازجويي اوليه تاكنون به 24 فقره انواع سرقت اعتراف كرده و مقاديري اموال مسروقه از آنان كشف شده است.

انهدام باند 6 نفره ارازل و اوباش در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری افراد شروری خبر داد که با انتشار سی دی های حاوی تصاویر خود قصد قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم را داشتند و در این باره اظهار داشت: به دنبال انتشار لوح فشرده حاوی تصاویر تعدادی از اراذل و اوباش با هدف ارعاب و ترساندن خانواده ها؛ پلیس امنیت عمومی انتظامی استان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار داد.

وی گفت: در این رابطه با اشراف کامل اطلاعاتی تعداد 33 نفر از کسانی که با این ماجرا مرتبط بودند شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: پس از چند روز کار اطلاعاتی و شناسایی متهمان صبح امروز عملیات دستگیری افراد اصلی این باند در پنج مخفیگاه آن ها به صورت همزمان اجرا شده است.

وی اضافه کرد: در این عملیات تعداد شش نفر از اراذل و اوباش مرکز استان دستگیر شدند.

سردار دولتی با اشاره به کشف تعدادی تجهیزات ممنوعه از متهمان گفت: این افراد با تشکیل پرونده تحویل محاکم قضایی استان شدند.

 

کد خبر 2391153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha