۲۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۴۱

هفته گذشته/

تصادفات جاده ای استان ایلام 3 کشته و 36 زخمی برجای گذاشت

تصادفات جاده ای استان ایلام 3 کشته و 36 زخمی برجای گذاشت

ایلام - خبرگزاری مهر: فرمانده پلیس راه ایلام از کشته شدن سه نفر در حوادث رانندگی یک هفته گذشته در محورهای برون شهری استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نورالله خادم  ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در این باره اظهار داشت: این حوادث در شهرستان های چرداول، دره شهر و ایلام اتفاق افتاده ست.

وی گفت: در یکی ازاین حوادث یک دستگاه تریلی به علت نقص فنی در سیستم ترمز از جاده منحرف و مهار آن از دست راننده خارج شد که در نتیجه راننده به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرده است.

فرمانده پلیس راه ایلام ادامه داد: در حادثه دیگری که در محور چوار به حاجی بختیار روی داد یکدستگاه خودرو سمند به علت لغزندگی جاده و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه از جاده منحرف و سرنشین خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرده است.

وی تصریح کرد: در سومین حادثه مرگبار که در محور مواصلاتی شهرستان دره شهر به وقوع پیوست یک نفر جان خود را از دست داد.

سرهنگ خادم در ادامه از وقوع 21 حادثه رانندگی دیگر در جاده های استان در یک هفته گذشته خبر داد و گفت: در این حوادث تعداد 36 نفر از هموطنان و همشهریان ایلامی از ناحیه اعضای بدن مجروح و روانه بیمارستان شدند.

در هفته گذشته 34 حادثه رانندگی منجر به جرح در محورهای درون شهری استان ایلام به وقوع پیوست که نتیجه آن زخمی شدن 39 نفر بوده است.

کد خبر 2391181

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha