۲۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۶:۵۳

پس از اتفاقات اخیر؛

اسپانسر باشگاه پرسپولیس پاسخ ابهامات را داد/ آقایان به تعهدات‌شان عمل کنند

اسپانسر باشگاه پرسپولیس پاسخ ابهامات را داد/ آقایان به تعهدات‌شان عمل کنند

شرکت بهره‌بردار انحصاری باشگاه پرسپولیس به مسئولان این باشگاه تهرانی تاکید کرد قرارداد فی‌مابین را دوباره بخوانند و تعهداتشان را مرور کنند. این شرکت همچنین اعلام کرد وقتی آقایان مدعی‌اند عده‌ای دیگر برای پرسپولیس خرج می‌کنند، برای ما تعجب آور است چون اگر آنها به تعهداتشان عمل کنند، نیازی به خرج کردن دیگران نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از اتفاقات روزهای اخیر از جمله تخلیه شدن اتاق اسپانسر در باشگاه پرسپولیس و شایعه فسخ قرارداد این اسپانسر با باشگاه پرسپولیس، شرکت بهنام پیشرو کیش، بهره‌بردار انحصاری باشگاه پرسپولیس، با ارسال مطلبی به خبرگزاری مهر به برخی از ابهامات پاسخ داد که متن آن را در زیر می‌خوانید:

"اگر بنا به روشن کردن تکلیف در رسانه‌ها باشد، بهتر است آقایان قرارداد روز 14 اردیبهشت‌ماه سال جاری و صورتجلسه 5 مردادماه را هم به رسانه‌ها بدهند که مردم قضاوت کنند کدام یک از طرفین به تعهداتشان عمل نکرده‌اند، پس به جای اولتیماتوم دادن بهتر است به تعهداتتان عمل کنید.

طبق قرارداد روز 14 اردیبهشت‌ماه امسال، امتیاز بهره‌برداری انحصاری نام و نشان تجاری باشگاه پرسپولیس، بهره‌بردار اقتصادی، تجاری از باشگاه پرسپولیس اختصاصاً شرکت بهنام پیشرو کیش است و جای تعجب دارد که سرپرست باشگاه اعلام می‌کند همین که لوگوی شرکت روی پیراهن تیم و سایت باشگاه قرار گرفته، کافیست!

آقای منتقمی، اگر مبنا را تیم استقلال بگذاریم و برای لوگوی پیراهن هر بازی حدود 200 میلیون تومان محاسبه کنیم، با احتساب 12 بازی می‌شود 2 میلیارد و 400 میلیون تومان، در ضمن قیمت تبلیغات روی سایت هم مشخص است؛ در حالیکه باشگاه حدود 5 برابر از بهنام پیشرو دریافت کرده است.

شاید لازم است مسئولان باشگاه قرارداد را دوباره بخوانند و تعهداتشان را مرور کنند. با این کارها دیگر کدام بخش خصوصی‌ جرات می‌کند وارد فوتبال شود؟ آقایان قطعاً قرارداد را نخوانده‌اند که مدعی می‌شوند می‌خواهند مستقلاً کمیسیون اقتصادی تشکیل دهند؛ که به روشنی با مفاد قرارداد در تعارض است.

وقتی مدعی‌اند عده‌ای دیگر برای پرسپولیس خرج می‌کنند، برای ما تعجب آور است چون اگر به تعهداتشان عمل کنند، نیازی به خرج کردن دیگران نیست. البته به نظر می‌رسد عدم ایفای تعهدات در راستای این است که عده‌ای سودجو با خرج کردن ارقام ناچیز در پی تصاحب باشگاه بزرگ پرسپولیس به ثمن بخس باشند.

سکوت ما (بهره‌بردار انحصاری باشگاه پرسپولیس) تا به امروز به خاطر دورکردن باشگاه از حاشیه‌هایی بود که بی‌تدبیری مسئولان باشگاه به آن دامن زده بود.

حال جای این پرسش از مسئولان محترم وزارت ورزش و جوانان باقی است که آیا خصوصی‌سازی صنعت فوتبال با هدف ایجاد و تقویت شرکت‌های توانمند و فعال در بازار سرمایه باید باشد یا محفلی برای کسب قدرت عده‌ای فرصت طلب؟"

کد خبر 2391425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha