۲۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۶:۳۰

مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی؛

یک شگفتی دیگر در جام حذفی رقم خورد/ حذف سپاهان توسط گل‌گهر

یک شگفتی دیگر در جام حذفی رقم خورد/ حذف سپاهان توسط گل‌گهر

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی دست به کار بزرگی زد و موفق شد مقابل سپاهان اصفهان به پیروزی دست یابد. با این شکست قهرمان دو فصل پیش جام حذفی، وداع زودهنگامی با این رقابتها داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، روز سوم از مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور، عصر امروز شنبه با برگزاری دیدار تیم‌های گل‌گهر سیرجان و سپاهان اصفهان آغاز شد که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر تیم گل‌گهر به پایان رسید تا شگفتی بزرگ دیگری در این رقابتها رقم بخورد.

در این بازی که در ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر برگزار شد، مختار جمعه‌زاده در دقیقه 105 و از روی نقطه پنالتی گل برتری تیم گل‌گهر را به ثمر رساند. در این بازی حسین رسولی بازیکن تیم گل‌گهر هم در دقیقه 110 و با دریافت کارت زرد دوم، از زمین مسابقه اخراج شد.

با این پیروزی گل‌گهر سیرجان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان می‌رود. سپاهان یکی از مدعیان این رقابتها که 2 سال پیش به عنوان قهرمانی دست یافته بود، با تحمل این شکست، وداع زودهنگامی از این رقابتها داشت.

پس از تیم‌های صبای قم، ملوان بندرانزلی و فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان چهارمین تیم لیگ برتری بود که از گردونه مسابقات جام حذفی کنار رفت.

مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور امروز با برگزاری دیدارهای زیر به پایان می‌رسد:
* استقلال اهواز - نفت تهران، ساعت 17، ورزشگاه تختی اهواز
* فولاد نوین اهواز - استقلال تهران، ساعت 19، ورزشگاه غدیر اهواز

کد خبر 2391430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha