۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۶:۵۲

حبیبی:

اجرای پروژه آّب درمانی در شهر آبگرم اقتصاد منطقه را دگرگون می‌کند

اجرای پروژه آّب درمانی در شهر آبگرم اقتصاد منطقه را دگرگون می‌کند

قزوین- خبرگزاری مهر: معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: راه نجات شهر آبگرم از مشکلات و توسعه و رونق این منظقه همکاری مردم برای اجرای پروژه آب درمانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه بررسی نحوه جذب سرمایه گذار برای اجرای پروژه آب درمانی شهر آبگرم ظهر یکشنبه با حضور معاون عمرانی استانداری، فرماندار آوج، مدیران میراث فرهنگی، سازمان همیاریهای شهرداری، مدیرکل امور شهری در استانداری قزوین برگزار شد.

منوچهر حبیبی در این جلسه با اشاره به تاکید مسئولان استان در رسیدگی به امور شهرستانها اظهارداشت: به منظور تامین خدمات رفاهی مردم مناطق مختلف استان توجه به مشکلات بخشهای دیگر در دستور کار قرار گرفته و امسال برای تسریع در اجرای پروژه تصفیه خانه آوج مبلغ 500 میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شده است.

وی افزود: اجرای این طرح بیش از دو میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه دارد و در دو سال آینده به بهره برداری خواهد رسید و می‌تواند نقش مهمی در تامین بهداشت این شهر داشته باشد.

حبیبی تصریح کرد: عزم مسئولان استانی توسعه و آبادانی شهر آبگرم و رونق اقتصادی این منطقه است و بهترین راه توسعه شهر، اجرای طرح مجتمع آب درمانی در شهر است.

این مسئول یادآورشد: با فرهنگ سازی لازم است مردم را با خود همراه کنیم زیرا بدون مشارکت ساکنان نمی توان طرحی به این بزرگی و مهمی را محقق کرد و در این میان همکاری شورا و شهرداری آبگرم بسیار تعیین کننده است.

حبیبی بیان کرد: زمین مورد نیاز بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این پروژه باید با مطالعه و ارزیابی کارشناسی شناسایی شده و مسائل شهری آن نیز مورد توجه قرار گیرد.

معاون عمرانی استانداری قزوین تصریح کرد: در شهر آبگرم پیاده روسازی، ساخت پارک محله و اجرای پروژه آب درمانی باید در اولویت کار شهرداری قرار می گرفت که خوشبختانه با نگاه مثبت شورا و شهرداری گامهای اساسی برای نحقق این برنامه ها برداشته شده و اگر این پروژه به سرانجام برسد چهره منطقه نغییر می کند.

حبیبی گفت: تاکید استاندار بر اجرای این طرح است و همه مسئولان تلاش خواهند کرد بستر مناسبی برای حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی که اعلام آمادگی کرده‌اند در اجرای طرح فراهم شود تا بتوانیم در کوتاهترین زمان فاز اجرایی طرح را آغاز کنیم.

این مسئول اظهارداشت: از مسئولان و سرمایه گذار انتظار داریم با بررسی مجدد منطقه زمین مورد نظر را برای اجرا انتخاب کنند تا اقدامات قانونی برای اجرا انجام شود.

راه نجات آبگرم اجرای پروژه آب درمانی است

حبیبی گفت: راه نجات شهر آبگرم از مشکلات کنونی و گام برداشتن در مسیر توسعه اجرای طرح مهم مجتمع آب درمانی است که در صورت عملیاتی شدن آن چهره منطقه متحول خواهد شد.

وی بیان کرد: ظرفیت آب های گرم این منطقه به میزانی است که چند سرمایه گذار بخش خصوصی می تواند مشارکتد کند و ما موظفیم هر کسی اعلام آمادگی برای اجرای طرحی کرد حمایت لازم را انجام دهیم تا توسعه آبگرم محقق شود.

حبیبی یادآورشد: باید شرایطی را فراهم کنیم تا بخش خصوصی به سود منطقی خود در اجرای اینگونه طرح ها دست یابد و با فرهنگ سازی زمینه همکاری مناسب مردم منطقه نیز مهیا شود.

کد خبر 2392148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha