۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۹:۲۱

تیم ملی تکواندو بامداد سه شنبه راهی منچستر می شود

تیم ملی تکواندو بامداد سه شنبه راهی منچستر می شود

اعضای تیم ملی تکواندو کشورمان برای حضور در رقابتهای کسب امتیاز ورودی المپیک بامداد فردا سه شنبه تهران را به مقصد منچستر ترک می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله سوم از رقابتهای کسب امتیاز ورودی المپیک دوم تا چهارم آبان ماه به میزبانی انگلستان در منچستر برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران نیز با هفت تکواندوکار ساعت 4/30 بامداد سه شنبه تهران را به مقصد دوحه ترک کرده و از آنجا راهی منچستر می شود. 
 
فرزان عاشورزاده، هادي مستعان، محمد باقري معتمد، بهنام اسبقي، مهدي خدابخشي، مسعود حجي زواره و سجاد مرداني 7 تكواندوكار رنكينگ دار اعزامي كشورمان به اين رقابتها هستند كه هدايت اين تيم برعهده بيژن مقانلو (سرمربي)، مهدي بي باك و مهرداد يوسفي (مربي) خواهد بود.
 
بر اساس برنامه اعلام شده جمعه دوم آبان‌ماه و در روز نخست مسابقات تکواندوکاران وزن 80+ کیلوگرم در بخش مردان به میدان می‌روند که سجاد مردانی اولین نماینده ایران است که به دیدار رقبای خود می‌رود.شنبه سوم آبان‌ماه در روز دوم تکواندوکاران دو وزن 80- کیلوگرم و 58- کیلوگرم مبارزات خود را آغاز می‌کنند که از تیم ایران فرزان عاشورزاده، هادی مستعان، مهدی خدابخش و مسعود حجی‌زواره به روی "شی هاپ چانگ" می‌روند. یکشنبه چهارم آبان‌ماه در روز پایانی نیز رقابتهای وزن 68- کیلوگرم برگزار می‌شود که از تیم ایران بهنام اسبقی و محمد باقری معتمد رودروی رقبای خود قرار خواهند گرفت. 
 
به نفرات برتر این مسابقات علاوه بر جوایز دلاری، در راه کسب سهمیه المپیک امتیاز تعلق می‌‍گیرد. بر همین اساس نفرات اول علاوه بر 5 هزار دلار جایزه نقدی، 40 امتیاز هم دریافت می‌کنند. نفرات دوم 3 هزار دلار و 24 امتیاز کسب کرده و نفرات سوم نیز یک هزار دلار و 14 امتیاز بدست می‌آورند. ضمن اینکه نفرات پنجم تنها 8/64 امتیاز دريافت می‌کنند.

 

کد خبر 2392335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha