۷ آبان ۱۳۹۳، ۱۸:۳۶

در لیگ دسته اول فوتبال/

تیم نفت گچساران میهمان یزدی اش را با دو گل بدرقه کرد

تیم نفت گچساران میهمان یزدی اش را با دو گل بدرقه کرد

گچساران- خبرگزاری مهر: در چارچوب لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با دو گل میهمان خود تربیت یزد را شکست داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دو تیم فوتبال نفت و گاز گچساران و تربیت نوین یزد عصر چهارشنبه دراستادیوم اختصاصی شهدای نفت به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه دو بر یک به سود نفت و گاز گچساران به پایان رسید.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در این دیدار با ترکیب محمدحسین هوشیار، خسرو پیروزان، حمید صفری، ابراهیم ابرقوئی، محمد خان احمدی، حامی امیرخانی، نبی الله اسدی، فرشید علیزاده، امیر خدامرادی، حادی رکابی و افشین دانشیان به میدان رفت.

گل های تیم نفت و گاز گچساران را در دقایق ۸۵ و ۸۷ بازی به ترتیب حمید صفری و رضا قیالی به ثمر رساندند.

تعویض های تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در این دیدار در دقیقه ۸۵ بازی، هادی رکابی جای خود را به ایمان جعفر اوغلی داد و امیر خدامرادی در دقیقه ۷۹ با رضا قیالی زننده گل دوم بازی تعویض شد.

همچنین در تعویض سوم تیم فوتبال نفت و گاز گچساران علی رعیت در دقیقه ۹۲ جایگزین فرشید علیزاده کاپیتان این تیم شد.

برای تیم تربیت نوین یزد نیز علیرضا علی بابایی در درون دروازه و حمید عزیز زاده، رضا سلطانی، بهنام بیراوند، حمید اسماعیل زاده، محمد یاری، مسلم حمیدنژاد، محسن زاهدی، میلاد داودی، مهران شاه نظری و حمیدرضا رعیتی بازی کردند.

گل تیم تربیت نوین یزد نیز در دقیقه ۵۲ بازی توسط بهنام بیراوند به ثمر رسید.

با این پیروزی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با چهار بازی و کسب ۷ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی  گروه الف لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار گرفت.

کد خبر 2412620

برچسب‌ها