۸ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۰۷

بهادری در گفتگو با مهر:

برابر استقلال به دنبال مساوی نیستیم

برابر استقلال به دنبال مساوی نیستیم

قم - خبرگزاری مهر: مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: برابر استقلال به دنبال مساوی نیستیم زیرا این قابلیت نزد بازیکنان صبا هست که بتوانیم حتی در ورزشگاه آزادی پیروز از میدان خارج شویم.

داوود بهادری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت آماده سازی تیم فوتبال صبای قم گفت: صبا تمرینات منظمی را در زمین تمرینی خود انجام داده و در حال حاضر، حدود یک هفته‌ است که با تیم تمرین می‌کنم و امیدوارم به آمادگی ایده آل که مد نظر کادر فنی است برسم.

وی درباره وضعیت مصدومیتی گریبانگیر وی شده افزود: تلاش زیادی کردم که به ترکیب اصلی صبا برسم البته در بازی با سپاهان هم از ناحیه مچ پا مصدوم بودم و با صلاحدید کادر فنی به میدان رفتم و البته از این که کادر فنی به من اعتماد کرد خوشحالم.

مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: بعد از بازی سپاهان مصدومیت از ناحیه مچ پا مرا بیش از گذشته آزار داد و سپس زانوی من هم دچار آسیب دیدگی شد و تا یکی دو روز پیش مشغول فیزیو تراپی و استخر مشغول بودم تا بتوانم هر چه سریع‌تر به تمرین تیمی برگردم.

بهادری بیان کرد: در شرایط فعلی از نظر میزان آمادگی جسمانی، مشکل خاصی ندارم و برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم، آماده هستم اما حضور در دیدار برابر استقلال یا سایر بازی‌های باقی مانده تا نیم فصل برابر نفت تهران و فولاد خوزستان به نظر صمد مرفاوی بستگی دارد.

وی درباره دیدار عصر جمعه صبا مقابل استقلال در تهران تصریح کرد: بازی برابر حریف نامدار و  بزرگی مثل استقلال دشواری های خاص خود را دارد به خصوص اینکه آن‌ها در جمع تیم‌های بالای جدول هستند و در جام حذفی هم تا یک چهارم نهایی صعود کرده اند.

مدافع تیم فوتبال صبای قم عنوان کرد: با توجه به برگزاری مسابقه در ورزشگاه آزادی، آن‌ها برای برد برابر صبا به میدان می‌آیند اما صبا هم در این بازی انگیزه‌های خاص خود را دارد و نمی‌خواهیم شرایط خوب خود و جایگاه‌مان در جدول را از دست بدهیم.

بهادری خاطرنشان کرد: ما ۴ بازی دشوار اما با کیفیت انجام داده‌ایم و از جمع ۱۲ امتیاز ممکن ۱۰ امتیاز آن را کسب کرده‌ایم و پیش بینی من این است صبا از بازی با استقلال امتیاز می‌گیرد اما برای کسب ۳ امتیاز و پیروزی تلاش می‌کنیم و برابر استقلال به دنبال مساوی نیستیم.

کد خبر 2412772

برچسب‌ها