۱۰ آبان ۱۳۹۳، ۱۳:۱۸

«پشت پلک صبح» به بررسی سلامتی نذورات می‌ پردازد

«پشت پلک صبح» به بررسی سلامتی نذورات می‌ پردازد

تهیه کننده برنامه «پشت پلک صبح» از آیتم‌های این برنامه و اینکه در ایام ویژه ماه محرم در گفتگو با کارشناسان به بهداشت نذورات و ایمنی تکایا پرداخته می‌شود، سخن گفت.

شهرام زین‌العابدین با اشاره به برنامه «پشت پلک صبح» که از شبکه رادیویی سلامت روی آنتن می‌رود به خبرنگار مهر گفت: این برنامه یک سال و نیم است که به مدت 2 ساعت روی آنتن می رود و اهدف بلندمدت و کوتاه مدتی را برای خود در نظر گرفته و حالا در ماه محرم ویژه برنامه‌های مرتبط با این ایام را نیز محور قرار داده است.

وی ادامه داد: در ایامی که پیش‌رو داریم موضوع سلامت و ماه محرم در این برنامه پیوند خورده است و به موضوعاتی همچون بهداشت نذورات، ایمنی تکایا، مناسب بودن ظروف نذری و دیگر موضوعات محوری پرداخته ایم.

این تهیه کننده با اشاره به آیتم‌های محوری برنامه «پشت پلک صبح» عنوان کرد: «یک نکته کوتاه اما شنیدنی»، «بر بالین آرامش»، «برگی از بهشت»، «چشمک ستاره‌ها»، «نسیم وصل»، «اتاق آبی»، «گزارش» و ویژه‌ برنامه‌های مرتبط از آیتم های این برنامه هستند و موضوعات سلامت در ماه محرم در بخش ویژه‌ای پرداخته شده است.

زین‌العابدین با اشاره به برنامه هایی که تکایا در ماه محرم برگزار می کنند، بیان کرد: نذورات و ظرف های یک بار مصرفی که در این تکایا مورد استفاده قرار می‌گیرد لازم است ویژگی هایی داشته باشد که ما در این برنامه با کارشناسان و پزشکان در این باره صحبت می‌کنیم و آنها توصیه‌های لازم را به مردم و این تکایا بیان می‌کنند. 

وی ادامه داد: همچنین طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت، سلامت به پنج محور سلامت جسم، سلامت معنوی، سلامت روان، سلامت اجتماعی و سلامت خانواده تقسیم می‌شود و ما در برنامه با استفاده از کارشناسان قرآنی به این پنج محور می پردازیم.

«پشت پلک صبح» 30 دقیقه بامداد به مدت 2 ساعت روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز از شبکه رادیویی سلامت به پخش می‌رسد.

 

 

کد خبر 2413510

برچسب‌ها