۱۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۱۳

تهیه‌کننده «شمعدونی» به مهر گفت:

فرمول سریال‌سازی در ایران با سایر کشورهای دنیا فرق می‌کند

فرمول سریال‌سازی در ایران با سایر کشورهای دنیا فرق می‌کند

تهیه کننده سریال «شمعدونی» تفاوت فرمول‌ها و قواعد سریال سازی در ایران با سایر کشورهای دنیا را عاملی تاثیرگذار بر انتخاب بازیگران و شرایط تولید می‌داند.

محسن چگینی تهیه‌کننده «شمعدونی» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره ترکیب جالب توجه بازیگران این سریال و استفاده از بازیگران جدید و کمتر شناخته‌شده اظهار کرد: فرمول سریال سازی در ایران با سایر کشورهای دنیا فرق می‌کند برای مثال در آمریکا بازیگران سریال‌ها عمدتا بازیگران جدیدی هستند و شاید کمتر پیش بیاید چهره‌های سینمایی در سریال‌های آمریکایی حضور داشته باشند اما همه آنها توانمند و خوبند.

وی افزود: ضمن اینکه پخش و تولید سریال‌های خارجی گاهی تا چندین سال ادامه می‌یابد بنابراین بازیگر جدید هم به واسطه آن سریال به شهرت و محبوبیت می‌رسد و به ستاره تبدیل می‌شود. 

سریال شمعدونی

این تهیه‌کننده یادآور شد: اما در ایران شرایط کمی‌ متفاوت است. در کشور ما بازیگران چهره‌ سینما به تلویزیون می‌آیند زیرا کمتر پذیرشی برای ورود چهره‌های جوان و جدید وجود دارد بنابراین در انتخاب تیم بازیگران سریال‌های ایرانی از تلفیق استفاده می‌شود که ریسک کمتری هم دارد. در واقع تعدادی از بازیگران سریال را چهره‌های شناخته شده و گروهی دیگر را بازیگران کمتر شناخته شده تشکیل می‌دهند.

چگینی در پایان تأکید کرد: در حالی که من به شخصه معتقدم اگر همه بازیگران جدید باشند، بهتر است اما به دلیل کوتاه مدت بودن زمان پخش سریال و عمدتا تعداد کم قسمت‌های آن ممکن است مورد توجه مخاطب قرار نگیرد.

مجموعه تلویزیونی «شمعدونی» به تهیه‌کنندگی محسن چگینی و کارگردانی سروش صحت برای پخش در زمستان سال جاری آماده می‌شود.

کد خبر 2414312

برچسب‌ها