۱۸ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۱۳

همزمان با سراسر کشور/

جشنواره فرهنگی و هنری "مهر بیکران" در خراسان شمالی برگزار می شود

جشنواره فرهنگی و هنری  "مهر بیکران" در خراسان شمالی برگزار می شود

بجنورد - خبرگزاری مهر: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی از برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری " مهر بیکران" در خراسان شمالی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هاشم شیرازیان با اعلام این خبر گفت: این جشنواره با محوریت زیارت "آل یس"  و با هدف  تعمیق  بعد معرفتی جوانان مساجد در حوزه مهدویت و نیز گسترش فرهنگ مهدوی و ایجاد پیوند قلبی جوانان  با امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) برگزار می شود.

وی به بخش های مختلف این جشنواره اشاره کرد و افزود: مسابقه خوشنویسی و مسابقه شعر پیرامون عبارات و مفاهیم زیارت "آل یس" و نیز  قرائت زیارت "آل یس" در کانون های فرهنگی هنری  مساجد این استان، در روزهای جمعه بعد از  نماز  مغرب و عشاء از جمله بخش های این جشنواره فرهنگی هنری است که برگزار می شود.

وی همچنین طرح هزاران ختم قرآن کریم و نیز طرح ختم میلیون ها ذکر صلوات که از نیمه شعبان سال جاری آغاز شده و تا ۹ ربیع الاول (۱۱ دی ماه ۹۳) برای تعجیل در امر فرج مهدی موعود ادامه دارد را از دیگر بخش های این جشنواره ذکر کرد.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی مهلت ارسال آثار در مرحله استانی را ۲۵ آذر ماه  سال جاری اعلام کرد و افزود: برگزیدگان استانی تا پایان آذر سال جاری  به دبیرخانه سراسری این جشنواره  معرفی  می شوند.

شیرازیان  افزود: برگزیدگان نهایی این جشنواره روز ۱۱ دی ماه ۹۳ همزمان با آغاز امامت  حضرت  ولی عصر (عج) در همدان معرفی و تقدیر خواهند شد.

وی اظهار داشت: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه و نیز برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های ۰۵۸۴۲۲۳۷۴۰۲ و ۰۵۸۴۲۲۳۷۳۲۷ با دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی تماس و یا به پایگاه اطلاع رسانی به آدرس www.javananemasajed.ir  مراجعه کنند.

کد خبر 2417393