۲۰ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۵۰

منوی متفاوت نمایشگاه بیستم/

مطبوعات معتبر جهان با چه قیمتی در نمایشگاه مطبوعات به فروش می رسند؟

مطبوعات معتبر جهان با چه قیمتی در نمایشگاه مطبوعات به فروش می رسند؟

همزمان با برگزاری بیستمین نمایشگاه مطبوعات امکان خرید بسیاری از نشریات معتبر بین المللی در این نمایشگاه فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، یکی از جذابیت های بیستمین دوره نمایشگاه مطبوعات امکان اشتراک و یا خرید تک نسخه ای مطبوعات معتبر دنیا در نمایشگاه است که البته تنها از سوی یک مجموعه مشخص انجام می شود.

در این بخش شاید جالب ترین نکته قیمت تعیین شده برای تهیه این مطبوعات است که در نوع خود قابل توجه است.

هفته نامه بین المللی «تایم» که در کشورهای حوزه یورو با قیمت ۴.۵ یورو به فروش می رسد در نمایشگاه مطبوعات به صورت تک فروشی با قیمت ۸۴۰۰ تومان عرضه شده است که از نصف مبلغ آن در اتحادیه اروپا نیز کمتر است.

این نشریه همچنین برای اشتراک یکساله خود در ایران از مخاطبانش  ۳۷۸ هزار تومان را طلب می کند.

هفته نامه بین المللی «نیوزویک» نیز که پس از چند ماه توقف نسخه کاغذی خود، تنها به دلیل خواست مخاطبانش با قیمتی چندی برابری و به صورت محدود اقدام به بازنشر نسخه کاغذی خود کرده است در نمایشگاه مطبوعات تنها اشتراک یکساله خود را آن هم با قیمت یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان به فروش می رساند.

هفته نامه بین المللی اقتصادی اکونومیست نیز هر شماره از خود را به صورت تک فروشی با قیمت ۲۱۵۰۰ تومان و اشتراک یکساله خود را نیز با قیمت ۸۷۰ هزار تومان به فروش می رساند.

فورچون دیگر نشریه اقتصادی معتبر دنیا که به صورت دو هفته یکبار منتشر می شود هم در نمایشگاه مطبوعات با قیمت تک نسخه ای ده هزار و ۸۰۰ تومان و اشتراک یکساله ۲۵۲ هزار تومان قابل تهیه است.

اما ماهنامه معتبر «نشنال جئوگرافیک» هر نسخه از خود را ۲۱۶۰۰ تومان قیمت گذاری کرده و اشتراک یکساله اش را نیز با قیمت ۲۳۴ هزار تومان به فروش می رساند.

ماهانامه علمی انگلیسی زبان «فوکوس» نیز با قیمت نسخه ای ۲۲ هزار و هشتصد تومان و اشتراک یکساله ۲۵۲ هزار تومان در دسترس علاقه مندان است.

در ارتباط با نشریات غیرانگلیسی زبان، هفته نامه اکسپرس که به زبان فرانسه منتشر می شود نسخه ۲۵ هزار و دویست تومان و اشتارک یکساله خود را یک میلیون و سیصد و چهل هزار تومان به فروش می رساند.

نشریه پوینت دیگر نشریه فرانسوی زبان نیز که به صورت هفتگی در فرانسه منتشر می شود برای علاقه مندانش در ایران به صورت تک نسخه ای با قیمت ۲۵۲۰۰ تومان و اشتراک یکساله ۱۱۳۴۰۰۰ تومان قابل تهیه است.

کد خبر 2418866

برچسب‌ها