۲۰ آبان ۱۳۹۳، ۱۵:۴۳

رضا کیانیان به جمع بازیگران سریال «کیمیا» پیوست

رضا کیانیان به جمع بازیگران سریال «کیمیا» پیوست

رضا کیانیان بازیگر سینما و تلویزیون به جمع بازیگران سریال «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار پیوست.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا کیانیان بازیگر سینما و تلویزیون به جمع بازیگران سریال «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار پیوست و قرار است در نقش مشفق بازی کند.

بر همین اساس تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار با موضوع تظاهرات 17 شهریورماه در خیابان لرزاده به پایان رسید و گروه هم اکنون در لوکیشن خانه فرخ که نقش آن را حسن پورشیرازی بازی می کند در خاور شهر به سر می‌برند.

سریال کیمیا

بر اساس این گزارش حمیدرضا هدایتی نیز بازیگر مقابل رضا کیانیان است که نقش نکونام را در این سریال بازی می کند.

در حال حاضر 65 درصد از سریال 110 قسمتی «کیمیا» تصویربرداری شده و پیش بینی می شود تا اواسط سال آینده تصویربرداری آن نیز ادامه داشته باشد.

در خلاصه داستان سریال «کیمیا» چنین آمده است: یک شهر، یک محله، یک خانه! خانه ای به وسعت یک سرزمین! سرزمینی با حوادث پر التهاب با مردمی که عزم بهتر شدن دارند. کیمیا یکی از میان مردم، با خطرات و خاطراتی که حوادث ریز و درشت برایش رقم می زنند و شخصیتش را شکل می دهند.

سریال کیمیا

حسن پورشیرازی، آزیتا حاجیان، حامد بهداد، نیکی کریمی، مهراوه شریفی نیا، پوریا پورسرخ، سید مهرداد ضیایی، بیوک میرزایی، حسن جوهرچی، علی منجزی، مهتاب ثروتی، رضا توکلی، محمدعلی شادمان، مهدی پاکدل، مهدی سلطانی، سوگل طهماسبی، محمود مقامی، میرطاهر مظلومی، حسن تسعیری، روح اله کمانی، عطا عمرانی، حسین توشه، کوروش زارعی، شهین تسلیمی، آشا محرابی، سودابه بیضایی، فریبا طالبی، نسرین نکیسا، عاطفه رضوی، مالک سراج، نوید خداشناس، میرفرخ هاشمیان، هاجر سراج و علی افشار از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

این سریال به سفارش گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه دوم سیما و با حمایت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در حال تولید است.

کد خبر 2419116

برچسب‌ها