۲۴ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۵۸

اسماعیل زاده در گفتگو با مهر:

آشنایی با نظام های آموزش و پرورش دنیا از اهداف اصلی جشنواره فیلم رشد است

آشنایی با نظام های آموزش و پرورش دنیا از اهداف اصلی جشنواره فیلم رشد است

تبریز- خبرگزاری مهر: دبیر چهل و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در آذربایجان شرقی یکی از اهداف اصلی جشنواره بین المللی فیلم رشد را آشنایی دانشجویان و دانش آموزان با نظام آموزش و پرورش کشورهای دیگر دنیا عنوان کرد.

خاطره اسماعیل زاده صبح شنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه چهل و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در تبریز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این جشنواره همزمان با ۱۷ استان کشور از امروز تا ۲۹ آبان در تبریز اکران می شود.

وی با بیان اینکه در این جشنواره آثاری از ۴۰ کشور خارجی حضور خواهند داشت، خاطر نشان شد: از این تعداد، فیلم های ارسالی ۱۴ کشور انتخاب و اکران خواهد شد.

اسماعیل زاده همچنین در ادامه با اشاره به تعداد فیلم های اکران شده در این جشنواره گفت: در چهل و چهارمین دوره این جشنواره ۵۱ فیلم برای دانش آموزان، دانشجویان و فرهنگیان اکران می شود.

دبیر استانی چهل و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در بخش پایانی این گفتگو اظهار داشت: ۲۹ آبان نیز کارگاه های نقد و بررسی آثار به نمایش درآمده توسط اساتید و منتقدان مجرب استان برگزار خواهد شد.

گفتنی است چهل و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در تبریز از امروز همزمان با ۱۷ استان کشور آغاز بکار کرده که سینما ناجی تبریز نیز برای نمایش آثار منتخب این دوره در نظر گرفته شده است.

کد خبر 2421273