۲۵ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۰۳

به قلم کیوان باژن/

مجموعه داستان «از پشت دیوارهای خاکستری» منتشر می‌شود

مجموعه داستان «از پشت دیوارهای خاکستری» منتشر می‌شود

مجموعه داستان«از پشت دیوارهای خاکستری» نوشته کیوان باژن، به زودی از سوی انتشارات هزاره سوم منتشر می‌شود و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

کیوان باژن، در گفتگو با خبرنگار مهر از صدور مجوز برای مجموعه داستانش خبر داد و افزود: در این مجموعه، هشت داستان گنجانده شده است.

«دغدغه‌های مرحوم ميم بزرگ و پسرش»، «ناشناس»، «از پشت ديوارهای خاكستری»، «هوای آزاد»، «شب»، «از دالان‌های ذهنی یک غریبه»، «سرنوشت آن‌چشم ها، همان چشم‌های ميشی» و «درد مشترك» عنوان داستان‌هایی است که در این مجموعه آمده است.

نویسنده رمان «دیروز تا بی‌نهایت صفر»، تردید را بن‌مایه مشترک داستان‌های خود دانست و افزود: آنچه داستان‌های «از پشت دیوارهای خاکستری» چون رشته‌ای به هم پیوند می‌دهد، تردید است. آدم‌ها نسبت به هم شناخت درستی ندارند برای همین نمی‌توانند به خوبی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. از سوی دیگر، هم را داوری می‌کنند و داوری‌هاشان نادرست است.

باژن در ارتباط با مجموعه داستان «از پشت دیوارهای خاکستری» گفت: مکان و زمان در این داستان‌ها در ذهن شخصیت‌ها شکل می‌گیرد و به صورت اکسپرسیو به تصویر درمی‌آید.

این مجموعه، به زودی از سوی انتشارات هزاره سوم منتشر می‌شود.

مجموعه داستان «در کوچه‌های اضطراب»، رمان «دیروز تا بی‌نهایت صفر»، از جمله کارهایی است که پیش از این از کیوان باژن منتشر شده، مجموعه تاریخ شفاهی در ارتباط با صمد بهرنگی، مهدی غبرایی، عمران صلاحی و شمس لنگرودی از اوست.

کد خبر 2421930