۲۸ آبان ۱۳۹۳، ۱۳:۱۸

اخبار پلیس ایلام/

سارقان تجهیزات مخابراتی و احشام در ایلام دستگیر شدند

سارقان تجهیزات مخابراتی و احشام در ایلام دستگیر شدند

ایلام - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی ایلام از دستگیری دو سارق تجهیزات مخابراتی در بخش چوار این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فردین پیری گفت: با توجه به افزایش سرقت تجهیزات مخابراتی بخصوص سرقت سیم و کابل در روستاهای اطراف شهر چوار موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تاکید کرد: فرمانده ناجای بخش چوار با تشکیل تیمی از ماموران مجرب و فعال کردن منابع مخبران و همکاری مردم سرنخ هایی از وجود دو نفر سارق به دست آوردند که با توجه به خلوتی و تاریکی در مناطق روستایی اقدام به سرقت سیم و کابل های مخابراتی می کردند.

فرمانده ناجا ایلام اضافه کرد: مأموران پس از تحقیقات لازم محل اختفا سارقان را شناسایی و در یک عملیات پلیسی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

سرهنگ پیری یادآور شد: همچنین سارقان دستگیر شده تا کنون به هشت فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی اعتراف و دو هزار متر کابل مخابراتی از این افراد کشف شده است.

وی در پایان با قدردانی از مردم شهر چوار برای همکاری با پلیس برای شناسایی سارقان بیان کرد: بازجویی از متهمان دستگیر شده ادامه داد و پلیس اجازه نمی دهد افراد مجرم امنیت مردم را خدشه دار کنند و با قدرت تمام با آنها برخورد می شود.

 سارق احشام در ایلام دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری سارق احشام و کشف ۲۳ فقره سرقت خبر داد.

سردار علی دولتی در اینباره اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت احشام از عشایر اطراف شهرستان ایلام موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی، سرنخ هایی از فعالیت یک سارق حرفه ای در این پرونده به دست آمد که با دستگیری این فرد پرده از راز سرقت های احشام برداشته شد.

وی افزود: سارق در تحقیقات به عمل آمده تا کنون به ۱۲ فقره سرقت احشام اعتراف کرده است.

فرمانده ناجا ایلام در ادامه از دستگیری دو سارق معتاد دیگر در بخش چوار خبر داد و گفت: این افراد در امر سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی فعالیت داشتند.

وی گفت: متهمان برای تهیه هزینه های اعتیاد خود پس از سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی و تبدیل آن به ضایعات به دوره گردها می فروختند.

سردار دولتی تاکید کرد: در مخفیگاه این افراد مقادیری کابل و سیم مخابراتی و ابزار بالا رفتن از تیرهای برق و قیچی های مخصوص برش کشف و ضبط شد.

کد خبر 2424562

برچسب‌ها