۳۰ آبان ۱۳۹۳، ۲۰:۴۱

کشاورز:

هیئت مدیره در مورد استعفایم تصمیم گیری می‌کند/ داوری ضعیف بود

هیئت مدیره در مورد استعفایم تصمیم گیری می‌کند/ داوری ضعیف بود

قم - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با بیان اینکه داوری ضعیف بود گفت: می‌خواهم تنها بازیکن تیم باشم و هیئت مدیره در مورد استعفایم از مربیگری تصمیم گیری می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کشاورز پس از پایان دیدار تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و گیتی پسند اصفهان که شامگاه جمعه در قم برگزار شد اظهار داشت: دیدار امروز، مسابقه‌ای بسیار باکیفیت و جذاب بود و انواع و اقسام کارهای تاکتیکی و بازی قدرتی از هر دو تیم به نمایش گذاشته شد و فکر می‌کنم همه از دیدن این بازی راضی بودند.

وی در مورد حواشی مسابقه گفت: من احترام بسیار زیادی برای تماشاگران فوتسال به ویژه تماشاگران قمی قائل هستم اما نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد که تماشاگر به خودش اجازه می‌دهد این حرف‌ها را به یک بازیکن یا یک تیم بزند اما من و تیمم همیشه برای تماشاگران هر تیمی، احترام قائل هستیم و امیدوارم این مشکلات و اتفاقات به حداقل برسد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان افزود: این مشکلات و حواشی از برخوردهای داخل زمین شروع شد اما این برخورد‌ها در میدان طبیعی است اما اینکه این برخوردهای کاملا ورزشی و طبیعی، روی سکو‌ها کشیده شود جو را خراب می‌کند و تماشاگران هم که جوان و احساساتی هستند ممکن است حرف‌هایی ناشایست بزنند.

کشاورز بیان کرد: به نظر من اصلا نیاز نیست این برخورد‌ها به سکو‌ها کشیده شود یا حتی نیمکت تیم‌ها در مورد این برخوردهای طبیعی واکنش نشان دهد برای مثال با اینکه آقای شمسایی روی نیمکت ماهان حضور داشت اما برخی افراد روی نیمکت این تیم به خودشان اجازه می‌دهند که وارد زمین شوند و به بازیکن ما یا داور پرخاش کنند که این رویه اصلا درست نیست.

وی در مورد داوری بازی عنوان کرد: ضمن احترام فوق العاده زیاد به داور مسابقه باید بگویم داوری امروز خیلی ضعیف بود و چنگی به دل نزد و داور می‌توانست خیلی بهتر بازی را مدیریت کند البته این نظر شخصی من است

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان تصریح کرد: ما در این بازی موقعیت‌های بیشماری از دست دادیم و یکی دو بار توپ را به تیرک دروازه هم زدیم البته به تیم ماهان تندیس احترام می‌گذارم و آن‌ها هم خوب بازی کردند.

وی درباره تمایلش به کناره گیری از مربیگری گیتی پسند و ادامه کارش به عنوان بازیکن خاطرنشان کرد: پیش از این در مورد عدم تمایلم به مربی بازیکن بودن صحبت کرده‌ام و یک بار هم استعفا نامه‌ام را نوشته‌ام اما باشگاه اعلام کرده که هیئت مدیره باید تشکیل جلسه دهد و تصمیم نهایی را در این مورد اتخاذ کند.

کد خبر 2425737

برچسب‌ها