۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۹

پورمحمدی در مقام معاون سیما معارفه شد

پورمحمدی در مقام معاون سیما معارفه شد

جلسه تكریم معاون پیشین سیما و معارفه معاون جدید سیما در رسانه ملی روز گذشته شنبه 1 آذر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر پورمحمدی در این نشست از تلاش دوستان خود در سیما قدردانی كرد و گفت: انصافا با وجود كمبودهای مالی سخت‌كوشی شما كه عاشقانه كار كردید تحسین برانگیز است.

معارفه پورمحمدی

وی از علی دارابی به عنوان مدیری كه نظم بخشید و انسجام ایجاد كرد و زحمت كشید یاد كرد.

متقابلا دارابی نیز گفت: همه باید رییس سازمان را در پیشبرد اهداف و برنامه‌هایش در رسانه كمک كنیم و دكتر پورمحمدی به عنوان یک مدیر پیشكسوت از شایستگی‌های زیادی برای عملیاتی كردن این برنامه‌ها برخوردار است.

وی خطاب به مدیران سیما گفت: از شما می‌خواهم لطفی كه به من داشته‌اید مضاعف به آقای دكتر پورمحمدی داشته باشید.

 در اين مراسم علي اصغر پور محمدي به عنوان معاون سيما معرفي و از خدمات دكتر علي دارابي در مدت تصدي اين سمت قدرداني شد.

مديران شبكه هاي سيما، مديران ستادي معاونت و مدير كل روابط عمومي سازمان نيز در اين مراسم  حضور داشتند .

حجت السلام موسوي مقدم قائم مقام صداوسيما در اين مراسم گفت: رسانه ملي به دنبال ارائه رسانه‌اي مطلوب و برگرفته از آموزه‌هاي ديني و اسلامي است تا انسان را به اصالت و هويت خود رهنمون باشد

معارفه پورمحمدی.

وي افزود: اگر در رسانه ملي مديريت‌ها براي خدا باشد و هدف اعتلاي انسان و مكارم اخلاقي باشد مي‌توانيم در برابر انبوهي از رسانه‌هايي كه ارزش‌هاي انساني را هدف گرفته‌اند بايستيم و مدلي ارائه كنيم كه همه كساني كه به دنبال اخلاق و ارزش‌هاي انساني هستند مشتاق آن شوند؛ در اين صورت رسانه مي‌تواند رسالت بزرگ پيامبر گونه داشته باشد.

قائم مقام صداوسیما در ادامه خدمت به بندگان خدا و رساندن آن‌ها به طريق سعادت و تكامل را از اهداف و رسالت‌هاي رسانه ملي توصيف كرد و ادامه داد: مديران صداو سيما در هر سطحي كه هستند اگر به تكيه‌گاه قوي كه قابل اتكا باشد تكيه ندهند و به خدا توكل نكنند با معادلات عادي و معمولي نمي‌توانند امور رسانه را پيش ببرند پس خود سازي و مراقبه مستمر لازمه كار در رسانه ملي است

معارفه پورمحمدی.

وی تأکید کرد: در طول مدت مديريت دكتر دارابي، كارهاي بسيار بزرگي در معاونت سيما انجام شد و او سرمنشاء اين خدمات بزرگ بوده است.

حجت السلام موسوي مقدم با قدرداني از دارابي و مديران شبكه‌هاي سيما ابراز اميدواري كرد: دکتر پورمحمدي با توجه به سوابق و محبوبيتي كه دارد بتواند معاونت سيما را به سوي اهداف عاليه پيش ببرد.

قائم مقام رئيس صداوسيما ادامه داد: نخبگان جامعه در همه سطوح بايد با صداو سيما همراهي كنند و رسانه ملي را محل مراجعه خود بدانند چرا كه نخبگان پشتوانه‌هاي اصلي رسانه ملي هستند و بي ترديد دكتر پور محمدي اين ظرفيت‌ها را گرد هم مي‌آورد.

پورمحمدي معاون ریيس رسانه ملي در امور سيما نيز با سپاس از محمد سرافراز براي اعتماد به وي گفت: مديران سيما افرادي مومن سختكوش و پر تلاشند و رسانه ملي را براي رسيدن به اهداف الهي و انساني خود همراهي مي‌كنند

وي با قدرداني از دارابي و مديران سيما ابراز اميدواري كرد تلاش‌هاي معاون سابق سيما را ادامه دهد و به سرانجام برساند .

لي دارابي نيز در اين مراسم از اعتماد ضرغامي ریيس سابق صداو سيما براي سپردن اين مسئوليت به وي و از سرافراز براي برداشتن اين بار سنگين از دوش وي، قدرداني كرد.

وي دكتر پورمحمدي را مديري پيشكسوت و لايق توصيف كرد و افزود: همه ما وظيفه داريم دكتر سرافراز و همه مديران رسانه ملي را در مسير موفقيت همراهي و ياري كنيم.

دارابي از مديران سيما خواست لطف و همراهي كه با وي داشته‌اند به طور مضاعف با دكتر پورمحمدي معاون جديد صداو سيما داشته باشند و از هيچ كمكي دريغ نكنند .

معاون سابق سيما در ادامه براي دكتر پورمحمدي موفقيت و سربلندي را آرزو كرد.

در مراسم توديع و معارفه معاونان قديم و جديد سيما و برخي مديران شبكه‌ها با ارائه گزارشي از اقدامات انجام شده در دوران تصدي دكتر دارابي براي دكتر پورمحمدي در انجام وظايف و ماموريت ها، موفقيت آرزو كردند

کد خبر 2426891

برچسب‌ها