۴ آذر ۱۳۹۳، ۲۰:۳۲

گردهمایی بزرگ بسیجیان در بروجرد برگزار شد

گردهمایی بزرگ بسیجیان در بروجرد برگزار شد

بروجرد - خبرگزاری مهر: گردهمایی بزرگ بسیجیان با عنوان "شکوه مقاومت" با حضور فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، ائمه جمعه بروجرد و اشترینان، مسئولان شهرستانی، پیشکسوتان هشت سال دوران دفاع مقدس و جانبازان جنگ تحمیلی در سالن ورزشی طالقانی بروجرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده سپاه ناحیه بروجرد بعدازظهر امروز دوشنبه در این مراسم اظهار داشت: یکی از برکات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تشکیل بسیج مستضعفین به دستور امام راحل(ره) بوده است.

سرهنگ پاپی نژاد از تشکیل نهاد مردمی بسیج به عنوان یادگار ماندگار امام راحل یاد کرد و افزود: هدف امام راحل(ره) از به وجود آوردن این نهاد عظیم تحکیم نظام و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان بوده است.

وی با تاکید بر لزوم ترویج تفکر و فرهنگ بسیجی در جامعه تصریح کرد: امروز تفکر بسیجی به عنوان مولفه قدرت و اقتدار ایران اسلامی در صحنه های مختلف محسوب می شود.

سرهنگ پاپی نژاد با بیان اینکه همواره دل بسیجیان با امام راحل(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است ادامه داد: امروز دایره تاثیرگذاری بسیج تا بیرون از مرزها پیش رفته است به طوریکه این تفکر انقلابی می تواند جهان را فتح کند.

وی تصریح کرد: بسیجیان همواره بر عهد و پیمان دیرینه خود با امام راحل و مقام معظم رهبری ثابت قدم مانده و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

فرمانده سپاه ناحیه بروجرد اظهار داشت: بسیج در طول دورانهای مختلف بدون هیچگونه چشمداشت مادی برای پیشبرد اهداف نظام و منویات مقام معظم رهبری فعالیت کرده و همین اخلاص موجب اقتدار و ماندگاری بسیج شده است.

وی از جوانان بسیجی به عنوان سرمایه های بی بدیل نظام یاد کرد و افزود: حضور بسیج در عرصه های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ... چشمگیر و تاثیر گذار بوده است.

کد خبر 2429029

برچسب‌ها