۵ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۲

همزمان با سالروز تشکیل بسیج/

اجتماع ۶۰ هزار نفری بسیجیان خراسان شمالی برگزار شد

اجتماع ۶۰ هزار نفری بسیجیان خراسان شمالی برگزار شد

بجنورد- خبرگزاری مهر: همزمان با پنجم آذر، سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، اجتماع بزرگ بسیجیان خراسان شمالی با شرکت ۶۰ هزار نفر بسیجی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح چهارشنبه پنجم آذر، همزمان با روز بسیج مستضعفان و سالروز تشکیل این نهاد به فرمان امام خمینی(ره) در سال ۵۸، اجتماع بزرگ بسیجیان خراسان شمالی همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

این اجتماع بزرگ امروز با عنوان "شکوه مقاومت" در ۲۰ نقطه استان با شرکت ۶۰ هزار نفر از بسیجیان عضو گردان های امام حسین (ع)، بیت المقدس، عاشورا، کوثر و الزهرا(س) در شهرستان های هشت گانه خراسان شمالی برگزار شد.

تجمع بسیجیان در بجنورد، در محل مصلای امام خمینی(ره) مرکز استان با حضور خانواده های معظم شهدا، نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولان استانی و شهرستانی و اقشار مختلف بسیج از صبح چهارشنبه آغاز شده است.

در این همایش سردار حسینعلی یوسفعلی زاده، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی و حجت الاسلام نورالله قدرتی، رئیس دادگستری استان سخنرانی کردند.

هدف از برگزاری اجتماع عظیم بسیجیان خراسان شمالی و سراسر کشور در سالروز تشکیل بسیج نمایش اقتدار، دفاع از ارزش ها، اعلام آمادگی و تجدید بیعت مجدد بسیجیان با آرمان های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب ذکر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان و ارتش ۲۰ میلیونی به فرمان امام خمینی(ره) است،در این زمینه از سی ام آبان تا ششم آذر ماه به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.

کد خبر 2429282

برچسب‌ها