۶ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۱

سردار جمیری:

رزمایش آبی و خاکی الی‌بیت‌المقدس فردا در بوشهر آغاز می‌شود

رزمایش آبی و خاکی الی‌بیت‌المقدس فردا در بوشهر آغاز می‌شود

بوشهر - خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: رزمایش آبی و خاکی الی بیت‌المقدس از فردا در بوشهر آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار فتح‌الله جمیری صبح پنجشنبه در نشست خبری رزمایش الی بیت المقدس در بوشهر اظهار داشت: برنامه‌های بسیار خوبی در طول هفته بسیج در استان بوشهر برگزار شد که در مجموع شاهد برگزاری حدود پنج هزار برنامه در رده‌های مختلف بسیج بودیم.

وی از برگزاری رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس در استان بوشهر خبر داد و افزود: این رزمایش از فردا با حضور گسترده بسیجیان به مدت دو روز در چند شهرستان استان بوشهر برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از برگزاری این رزمایش طی دو مرحله خبر داد و اضافه کرد: گردان‌های بیت‌المقدس استان بوشهر این رزمایش را طی دو مرحله برگزار می‌کنند که مرحله نخست آن فردا و پس فردا برگزار خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری مرحله دوم رزمایش الی بیت‌المقدس در روزهای ۲۰ و ۲۱ آذرماه خبر داد و تصریح کرد: این رزمایش‌ها  توسط گردان‌های بیت‌المقدس در نقاط مختلف استان بوشهر برگزار می شود.

سردار جمیری با اشاره به برگزاری مرحله نخست رزمایش الی بیت‌المقدس در شهرستان‌های بوشهر، گناوه، دیلم، کنگان و عسلویه خبر داد و بیان داشت: شهرستان‌های دشتستان، تنگستان، دشتی، دیر و جم و خارگ نیز میزبان مرحله دوم این رزمایش خواهند بود.

وی با اشاره به حضور بیش از ۲۰ هزار نفر در دو مرحله برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس در استان بوشهر، عنوان کرد: در هر یک از این دو مرحله، ۲۰ گردان بیت المقدس استان بوشهر حضور خواهند داشت.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به برگزاری این رزمایش به صورت آب و خاکی، اذعان داشت: دفاع از ساحل، هلی برن و ضد هلی برن، عملیات‌های تخریبی، امداد و نجات و برنامه‌های پدافندی از برنامه‌های مهم این رزمایش است.

وی توانمندسازی بسیج در ابعاد عملیاتی را به عنوان یکی از اهداف این رزمایش عنوان کرد و ادامه داد: به منظور افزایش توان بسیجیان استان و ایجاد انسجام و هماهنگی بیشتر و همچنین ارتقای توان امداد و نجات نسبت به برگزاری این رزمایش اقدام می‌شود.

سردار جمیری با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته برای استفاده از هواپیمای بدون سرنشین در این رزمایش، خاطرنشان ساخت: به منظور پشتیبانی ترابری الکترونیک در این رزمایش تمهیدات لازم فراهم شده است.

وی خواستار تلاش رسانه‌ها برای انعکاس مطلوب برنامه‌های رزمایش الی بیت المقدس بوشهر شد و اذعان داشت: توجه به مسائل عملیات در کنار برنامه‌های فرهنگی از جمله برنامه‌های بسیج است.

کد خبر 2430890

برچسب‌ها