۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۶:۱۱

آيت الله دری نجف آبادی:

قدس شریف متعلق به تمامی مسلمانان است/ پایان زورگویی آمریکا

قدس شریف متعلق به تمامی مسلمانان است/ پایان زورگویی آمریکا

اراک-خبرگزاری مهر: نماينده ولی فقيه در استان مركزی مقابله با اسرائيلی ها را وظيفه تمام مسلمانان دنيا دانست و گفت: قدس شریف متعلق به تمامی مسلمانان است و به عنوان قبله اول مسلمانان خط قرمز مسلمين تلقی می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر اراک بیان کرد: اربابان اسرائیلی باید بدانند كه مسلمانان تحت هیچ شرایطی دست از دفاع از قرس شریف برنخواهند داشت.

امام جمعه شهر اراك سیاست های شرم آور آمریكایی ها در رابطه با قدس را بدون پایه خواند و عنوان كرد: در هفته گذشته اسرائیلی ها در اقدامی ناپسندانه كشور فلسطین را كشوری یهودی اعلام كردند اما آنها باید بدانند كه قدس قبله اول مسلمانان است و مسلمانان با اراده و ایمان از آن دفاع خواهند كرد.

وی با اشاره به تشکیل کنگره مراجع و علما توسط آیت الله مکارم شیرازی و آیت الله سبحانی در تهران ابراز کرد: در این کنگره که با دعوت از ۸۰ کشور مسلمان و با حضور بیش از ۳۰۰ علما تشکیل شد به وظیفه مسلمانان در رابطه با دفاع از قدس شریف و مقابله با اسرائیل تاکید شد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تبریک فرا رسیدن روز نیروی دریایی اظهار كرد: در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران در تمامی زمینه های هوایی، دریایی، زمینی و پدافندی به قدرتی مهم در دنیا تبدیل شده است؛ لذا نیروی دریایی هم به عنوان جلوه ای از این قدرت در حال تلاش در دفاع از مرزهای آبی ایران اسلامی است.

وی همچنین با گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله مدرس و دكتر شهریاری گفت: کشور ایران در بحث هسته ای به تعهدات خویش پایبند مانده است؛ لذا آمریكا هم باید بداند دیگر دوره زورگویی به اتمام رسیده است و آنها باید حقوق ملت ها را در دنیا به رسمیت بشناسند.

آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: آمریکا و اسرائیل باید بدانند که ملت ایران در هر شرایطی پای دفاع از حقوق حقه خویش ایستاده اند.

امام جمعه شهر اراک تاکید کرد: دنیای استکبار باید با زبان عدل و انصاف با سایر ملت های دنیا سخن بگوید و بدون استفاده از جبر حقوق آنها را رعایت نماید.

کد خبر 2431461

برچسب‌ها