۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۳:۲۱

نوروزيان:

ارزیابی عفاف و حجاب در دستگاه های خراسان شمالی جدی گرفته شود

ارزیابی عفاف و حجاب در دستگاه های خراسان شمالی جدی گرفته شود

بجنورد- معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی تاكید كرد: دستگاه های اجرایی استان باید ارزیابی های حوزه عفاف و حجاب را جدی بگیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرحیم نوروزیان پیش از ظهر یکشنبه در نشست مشترك ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی با رابطین عفاف و حجاب و حقوق شهرندی دستگاه های اجرایی خراسان شمالی با بیان این که دستگاه های اجرایی استان می بایست ارزیابی های عفاف و حجاب را جدی بگیرند، تصریح كرد: ارزیابی های حوزه عفاف و حجاب در ادارات استان به منظور رسیدن به تعالی و پیشرفت انجام می شود و در این راستا باید نگاه های این بخش حداكثری باشد.

وی در ادامه اضافه کرد: خانواده كاركنان دستگاه های دولتی باید اولین گروه هدف برای ترویج عفاف و حجاب و حقوق شهروندی باشند و اگر قرار باشد عفاف و حجاب تنها در سطح ادارات انجام شده و خانواده کارمندان توجهی به آن نداشته باشند، به طور حتم به هدف تعیین شده نخواهیم رسید.

نوروزیان با بیان اینكه دولت موضوع عفاف و حجاب و حقوق شهروندی را از خانواده های خود آغاز كرده است، اظهار داشت: مطالبه ما تحول فرهنگ در خانواده دولت است چرا كه اگر خانواده اساس و بنای كار قرار بگیرد حجاب و عفاف در جامعه به خوبی ترویج خواهد یافت.

مدیركل امور اجتماعی استانداری خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت: ستاد صیانت از حقوق شهروندی دو وظیفه ترویج عفاف و حجاب و رعایت حقوق شهروندی را به عهده دارد كه نباید از آن غافل شد.

حسین برومند اظهار کرد: باید دستگاه های اجرایی استان با برنامه ریزی های درست حقوق شهروندی را ارتقاء دهند.

وی در خصوص اقدامات و وظایف بازرسین حوزه عفاف و حجاب در ادارات توضیحاتی داد و افزود: در حال حاضر در این حوزه ۳۰ بازرس فعالیت دارند كه اقدامات ارزیابی ادارات را در بازه زمانی مشخص انجام می دهند.

این مسئول تصریح كرد: با انجام بازرسی ها نواقص احتمالی موجود رفع شده و در نتیجه می توان به صورت بهتری برای تعالی و پیشرفت ادارات و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در دستگاه های اداری و جامعه گام برداشت.

کد خبر 2432777

برچسب‌ها