۱۴ آذر ۱۳۹۳، ۱۵:۲۰

قربانی:

همه نیروهای مسلح با پرچم ولایت حرکت می‌کنند

همه نیروهای مسلح با پرچم ولایت حرکت می‌کنند

کرمانشاه – فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز در کرمانشاه گفت: همه نیروهای مسلح با عناوین مختلف با یک پرچم حرکت می‌کنند و آن پرچم ولایت است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ خلبان یوسف قربانی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه کرمانشاه گفت: همه نیروهای مسلح با عناوین مختلف با یک پرچم حرکت می‌کنند و آن پرچم ولایت است و این نشان از ولایت مداری همه نیروهای مسلح دارد.

هوانیروز در آمادگی کامل رزمی است

وی با بیان اینکه بالگردهای هوانیروز فقط در دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از 300 هزار ساعت پرواز عملیاتی انجام دادند، عنوان کرد: در حال حاضر هوانیروز با دستاوردهای نیروهای توانمند و متخصص خود در آمادگی کامل رزمی قرار دارد و در حال ارتقای رزمی روزافزون است.

وی تصریح کرد:  هلی‌کوپتری که قبلا توسط آمریکا به ما فروخته می‌شد، امروز توسط مهندسان داخلی کشورمان ساخته می‌شود.

امنیت ایران باعث شد کشورهای غربی پای میز مذاکره بیایند/سد آهنین نیروهای رزمی ایران مانع از حمله داعش به مرزهای ما شد

 قربانی افزود: هوانیروز با دستاوردهای متخصصان خود در آمادگی کامل رزمی قرار دارد و امنیت و اقتدار نظام اسلامی برکت فرماندهی کل قوا و نیروهای مسلح، پشتوانه محکمی برای تیم مذاکره‌کننده ایرانی است.

فرمانده هوانیروز کرمانشاه با اشاره به حمله داعش به خانقین عراق گفت: هدف آمریکایی‌ها از زمینه‌سازی برای این حمله ناامن‌های‌سازی مرزهای ما بود اما نیروهای رزمی کارآمد ما در کمترین زمان پای کار آمدند و در مرز مستقر شدند و زمانی که  داعش دید که با یک سد آهنین مواجه است به یاد مرصاد افتاد و از حمله منصرف شد.

سرهنگ قربانی با بیان اینکه همه نیروهای مسلح کشور در یک مسیر و با پرچم ولایت حرکت می‌کنند، اظهار داشت: ما تا آخرین قطره خود از مردم، ولایت و این کشور محافظت می‌کنیم. امروز اقتدار نظام به برکت فرماندهی کل قوا و نیروهای مسلح بالا است و تیم مذاکره‌کننده کشورمان با قدرت در مقابل قدرت‌های دنیا ایستاده و دیپلماسی انجام می‌دهد.

کد خبر 2436354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha