۱۴ آذر ۱۳۹۳، ۱۴:۱۹

اخبار خطبه های نماز جمعه شهرستانهای خراسان شمالی/

مدعیان حقوق بشر بزرگ ترین ناقضان حقوق انسان ها هستند

مدعیان حقوق بشر بزرگ ترین ناقضان حقوق انسان ها هستند

بجنورد ـ مدعیان حقوق بشر بزرگ ترین ناقضان حقوق انسان ها هستند، دانشجو نماد فعالیت اسلامی و ضداستکباری و ... از عناوین خطبه های نماز جمعه مراکز شهرستان های خراسان شمالی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباسعلی قلی زاده، امام جمعه فاروج در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز شهرستان فاروج با اشاره به کشته شدن دو سیاه پوست از سوی پلیس کشور آمریکا و تبرئه شدن این دو نفر از اتهام قتل، اظهار کرد: این جنایت ها در راستای اهداف نژاد پرستانه دولتمردان و دستگاه قضائی آمریکا انجام می شود.

وی با بیان این که رفتار دولت آمریکا مصداق نقض حقوق بشر به ویژه حقوق رنگین پوستان بوده و این نقض حقوق بشر به حدی رسیده که صدای سفیدپوستان اروپایی و آمریکایی نیز بلند شده است، اضافه کرد: امروز به همه ثابت شده که مدعیان حقوق بشر خود اصلی ترین ناقضان حق انسان ها هستند.

حجت الاسلام قلی زاده همچنین با انتقاد از انفعال و موضع گیری های سازمان ملل متحد در قبال موارد متعدد نقض حقوق بشر در آمریکا، افزود: اقدامات به اصطلاح حقوق بشری سازمان ملل متحد برای بلعیدن ملل ضعیف‏ بوده و در واقع این سازمان نگهبان منافع ظالمان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت شانزدهم آذر و روز دانشجو، دانشجویان را نمایشگر وجدان بیدار ملت دانست و تصریح کرد: دانشجویان باید با آرمان گرایی و نگاه کلان به اهداف انقلاب فعالیت کنند.

حجت الاسلام قلی زاده با اشاره به این که دانشجو باید سیاستمدار باشد اما ملعبه سیاست بازان نباشد، اضافه کرد: در این صورت دانشجو می تواند در مسیر اهداف و آرمان های انقلابی حرکت کرده و برای نظام و انقلاب مثمر ثمر باشد.

دانشجویان باید نماد فعالیت اسلامی و ضداستکباری باشند

حجت الاسلام حسین کوثری، امام جمعه شیروان در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز شهرستان که در محل مصلای نماز جمعه شیروان برگزار شد، با اشاره به روز دانشجو، با بیان این که امروز دانشجویان نمایشگر وجدان بیدار و نمایه نشاط و امید در جامعه هستند، اظهار داشت: دانشجویان کشور مطالبه گر، پرسشگر و منتقد بوده و در مسیر رشد، توسعه و بالندگی کشور حرکت می کنند.

وی با بیان این که پیشرفت و توسعه کشور مرهون فکر و ذهن و فعالیت جوانان و دانشجویان ایران اسلامی است، اضافه کرد: دانشجویان ایران اسلامی با رشد علمی و تسخیر لانه جاسوسی شناخته می شوند.

حجت الاسلام کوثری همچنین با اشاره به اتفاقات اخیر آمریکا و تظاهرات مردم این کشور علیه نژادپرستی، افزود: استراتژی اصلی آمریکا فریب و نیرنگ بوده و در همه کارهای آنها این موارد دیده می شود.

به گفته وی آمریکا و کشورهای هم پیمان او دشمن اصلی ملت های جهان هستند و همه اقدامات فریب کارانه این کشورها با هدف چپاول ملت ها و افزایش ثروت سرمایه داران غربی انجام می شود.

کد خبر 2436360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha