۱۸ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۰

آغاز ساخت اسکله خورخان تا پایان سال

آغاز ساخت اسکله خورخان تا پایان سال

مدیرعامل تعاونی صیادان بردخون از واگذاری ساخت اسکله خورخان تاپایان سال به پیمانکار خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود ساخت این اسکله در مدت سه سال به پایان برسد.

حسین طاهری در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه ساخت اسکله خورخان در مرحله برگزاری مناقصه و واگذاری به پیمانکار است، گفت: این اسکله در 25 کیلومتری خورخان ساخته می‌شود که 275 کیلومتر جاده دسترسی به این اسکله داریم.

وی با بیان اینکه ظرفیت اسکله 10 شناور صیادی و 70 لنچ صیادی است، اظهار داشت: محدوده استحصال شده اسکله 60 در 100 مترمربع است و 150 انبار برای نگهداری ادوات صیادی در آن ساخته می‌شود.

مدیرعامل تعاونی صیادان بردخون افزود: با واگذاری ساخت این اسکله به پیمانکار تاپایان سال، پیش بینی می‌شود ساخت آن در مدت سه سال به پایان برسد و تاکنون 16 پیمانکار در مناقصه شرکت کرده اند.

طاهری با بیان اینکه این اسکله می تواند به ایجاد اشتغال و توسعه منطقه کمک کند و سهم عمده ای را در جذب سرمایه داشته باشد، بیان کرد: مقداری از اعتبارات ساخت اسکله را استانداری بوشهر و بخشی دیگر را پارس جنوبی برعهده گرفته است.

وی تصریح کرد: تاسیسات برق، آب و سوخت رسانی به شناورهای صیادی در این اسکله ساخته می شود تا شناورها مشکلی در تامین سوخت و دیگر تجهیزات نداشته باشند.

 

کد خبر 2439190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha