۱۸ آذر ۱۳۹۳، ۱۵:۴۴

دستگيری هفت عضو باند سارقان مغازه در اسلامشهر

دستگيری هفت عضو باند سارقان مغازه در اسلامشهر

اسلامشهر - با تلاش ماموران پليس آگاهي اسلامشهر، هفت عضو باند سارقان پس از دستگیری به ۱۱ فقره سرقت مغازه اعتراف كردند.

فرمانده انتظامی اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه در شهرستان اسلامشهر، تحقیقات فنی و پلیسی مأموران پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز شد که با تلاش ها و پیگیری های مجدانه ماموران پلیس آگاهی، سرانجام هفت سارق كه به شیوه های مختلف اقدام به سرقت مغازه ها در اسلامشهر می كردند شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ ابراهیم حسن آبادی افزود: متهمان دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجوئی ها به ۱۱ فقره سرقت مغازه ها اعتراف کرده و با توجه به اعترافات متهمان، در این رابطه سه مالخر که اقدام به خرید اموال سرقتی کرده بودند، نیز دستگیر شدند.

این مسئول به کسبه و صنوف توصیه كرد: در مغازه های خود حتما تجهیزات ایمنی نصب و از قفلهای ضد سرقت بر روی دربهای مغازه استفاده کرده و برای قابل روئیت بودن داخل مغازه خود از کرکره مشبک استفاده کنند و زمانی كه جهت استراحت به منزل مراجعه می کنند، درب های کرکره ای را کاملا ببندند.

کشف ۱۲۱ کیلو گرم تریاک در شهرک واوان  

فرمانده انتظامی اسلامشهر از دستگیری دو قاچاقچی و کشف ۱۲۱ کیلوگرم  تریاک در شهرک واوان خبر داد و اعلام کرد: با به دست آمدن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه توزیع مواد مخدر در شهرک واوان اسلامشهر و منطقه شهریار، بررسی موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و اسلامشهر قرار گرفت، با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی منزل توزیع کنندگان، ماموران انتظامی شهرستان با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران، موفق به دستگیری متهمان در شهرک واوان شدند.

وی ادامه داد: ابتدا خودروی حمل مواد مخدر، یک دستگاه پیکان وانت، یک دستگاه پژوی ۴۰۵ و یک دستگاه خودروی سورنتو شناسایی و توقیف، در بازرسی از داخل وانت پیکان ۱۰۰کیلو گرم تریاک کشف و همزمان در بازرسی از منزل متهم ردیف اول ۲۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و ۲۰ گرم سوخته تریاک و یک عدد ترازوی دیجیتالی بزرگ کشف شد.

دستبند پلیس بر دستان سارقان حرفه ای داخل خودرو

این مسئول در بخش دیگری گفت: با هوشیاری ماموران انتظامی اسلامشهر، سارقان حرفه ای داخل خودرو كه به شیوه خاص محتویات داخل خودرو شهروندان را به سرقت می بردند دستگیر و به چهار فقره سرقت اعتراف کردند.

حسن آبادی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در اسلامشهر با پیگیری موضوع، ماموران کلانتری ۱۵ امامزاده عقیل شناسایی متهم یا متهمان سرقت را به صورت ویژه در دستور كار خود قرار دادند، با توجه به حساسیت موضوع، ضمن تشدید اقدامات كنترلی و افزایش گشت‌های آشكار و پنهان، نهایتا ماموران سارقان را در حین ارتكاب سرقت شناسایی و در حالی كه قصد داشتند با اموال مسروقه متواری شوند در عملیات ضربتی دستگیر كردند.

وی اضافه رد: در بازرسی از متهمان دو دستگاه ضبط خودرو، کیف حاوی مدارك خودرو، كارت سوخت به همراه آلات و ادوات سرقت كشف و متهمان جهت تحقیقات تكمیلی و احتمال ارتكاب سرقتهای دیگر به پلیس آگاهی منتقل شدند.

کد خبر 2439563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha