۱۸ آذر ۱۳۹۳، ۱۸:۳۳

با استقبال پرشور مردم/

آیت الله العظمی نوری همدانی وارد استان سمنان شد

آیت الله العظمی نوری همدانی وارد استان سمنان شد

سمنان - آیت الله العظمی حسین نوری همدانی با استقبال گرم مسئولان و مردم وارد استان سمنان شد و با حضور در مرقد مطهر شهدای گمنام این شهر به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله نوری همدانی عصر سه شنبه پس از ورود به سمنان با حضور در مرقد مطهر شهدای گمنام که جمعی از مسئولان، خانواده معظم شهدا و دیگر اقشار مردم ولایتمدار سمنان نیز حضور داشتند، ضمن قرائت فاتحه، با اهدای گل، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

آیت الله العظمی نوری همدانی در سمنان

این مرجع تقلید همچنین در خلال این مراسم در جمع خبرنگاران مردم استان سمنان را مردمی مومن، ولایی و همیشه در صحنه توصیف کرد و اظهار داشت: در همه صحنه‌های پس از انقلاب شاهد حضور مردم مؤمن و ولایت مدار این خطه بوده‌ایم.

وی با اشاره به تعداد بالای شهدای تقدیمی استان سمنان به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، تصریح کرد: مردم این استان مردمی شهید پرور هستند و ایثارگری خود را در دفاع مقدس نشان داده‌اند.

وی همچنین با اشاره به اینکه برنامه‌هایی فشرده در سفر به استان سمنان خواهد داشت، تصریح کرد: این سفر به دعوت نماینده ولی‌فقیه در استان و فرمانده سپاه قائم آل محمد (ص) صورت گرفته است.

آیت الله نوری همدانی از چهار روز میمهان مردم استان سمنان خواهند بود.

آیت الله العظمی نوری همدانی در سمنان

دیدار با علما، ائمه جمعه و روحانیان استان در محل گلزار شهدای امامزاده یحیی(ع)، دیدار عمومی با مردم در مهدیه بزرگ سمنان از برنامه های فردای آیت الله نوری همدانی و حضور در همایش مهدویت و انتظار از برنامه روز پنج شنبه بیستم آذرماه ایشان در سمنان خواهد بود.

این مرجع عالیقدر شیعه همچنین عصر پنجشنبه با مردم دامغان در مصلای این شهر و پنجشنبه‌ شب در مدرسه قلعه با مردم دیار عالمان و عارفان شاهرود دیدار می‌کند.

آیت‌الله ‌العظمی نوری ‌همدانی همچنین جمعه‌شب همزمان با شب اربعین حسینی در گرمسار با مردم این شهرستان دیدار می‌کنند.

دیدار و سخنرانی با نیروهای مسلح استان سمنان همراه با نمازجماعت ظهر و عصر در محل تیپ ۱۲ قائم آل محمد (عج) و سخنرانی در جمع مدیران و نخبگان استان در محل امامزاده یحیی برنامه پایانی این مرجع عالیقدر در استان سمنان است.

کد خبر 2439669

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha