۲۰ آذر ۱۳۹۳، ۱۴:۳۴

حجت الاسلام عربی خبر داد:

‌ ارسال۳۰ مقاله به همایش مهدویت و انتظار در سمنان

‌ ارسال۳۰ مقاله به همایش مهدویت و انتظار در سمنان

سمنان - دبیر سومین همایش مهدویت و انتظار از ارسال ۳۰ مقاله به این همایش خبر داد و گفت: با بررسی کمیته داوری هشت مقاله برتر شناخته شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسنعلی عربی صبح پنجشنبه در همایش مهدویت و انتظار که با حضور آیت الله العظمی نوری همدانی در سالن هلال احمر سمنان برگزار شد ضمن اشاره به ارسال۳۰ مقاله از استان های مختلف کشور به این همایش اظهار داشت: این همایش در سه محور با ۱۲ موضوع برگزار شده است.

وی افزود: انتظار و سبک زندگی در موضوعات انتظار و تاثیر آن در سبک زندگی فردی و اجتماعی، انتظار و تاثیر آن در استحکام خانواده، انتظار و تقابل آن با سبک زندگی غربی و افزایش جمعیت و نقش آن در زمینه سازی ظهور عنوان محور اول این همایش است.

دبیر سومین همایش مهدویت و انتظار،  محور دوم این همایش را مهدویت و باورها در موضوعات نکات مورد اتفاق ادیان و مذاهب درباره‌ امام منتظر، تفاوت دیدگاه ادیان و مذاهب درباره‌ امام منتظر و علت‌یابی اختلاف، سؤالات اصلی و شبهات در موضوع مهدویت و پاسخ‌گویی به آن‌ها و اهداف غرب در مهدویت ستیزی عنوان کرد.

عربی گفت: محور سوم این همایش با عنوان انتظار و ارتقاء سلامت کار و تلاش با موضوعات نقش انتظار پویا در سالم‌سازی فرهنگ کار، تأثیر انتظار بر ترویج اخلاق اسلامی در محیط‌های اقتصادی، تولید ملی و نقش آن در زمینهٔ سازی ظهور و نقش انتظار در حماسه‌ اقتصادی بوده است.

وی همچنین از تدوین کتاب چکیده مقالات همایش مهدویت و انتظار خبر داد.

در این همایش دو مقاله انتظار و تأثیر آن در سبک زندگی فردی و اجتماعی از استان اصفهان و مقاله انتظار و تقابل آن با سبک زندگی غربی از ایرانشهر به‌عنوان مقاله دوم ارائه شد.

در پایان این همایش با حضور آیت‌الله نوری همدانی از صاحبان هشت مقاله برگزیده قدردانی شد.

کد خبر 2441808

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha