۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۵

مرکز بهداشت و درمان اوزینه گرگان کلنگ زنی شد

مرکز بهداشت و درمان اوزینه گرگان کلنگ زنی شد

گرگان - مرکز بهداشت و درمان اوزینه گرگان، با حضور مسئولان استانی و نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی امامی، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، صبح پنجشنبه در آئین کلنگ‎زنی مرکز بهداشت و درمان اوزینه، با بیان این فراهم کردن امکانات در نزدیکترین محل زندگی مردم باعث ارائه خدمات بهتر و جلب رضایت عموم خواهد شد، گفت: عملیات اجرایی مرکز بهداشت و درمان اوزینه آغاز می شود تا مردم این منطقه از خدمت‎رسانی بهینه بهره‎مند شوند.

وی با بیان اینکه قرار بود خدمات بخش بهداشت در این محل ارائه شود، افزود: با اعتبارات پیش بینی شده که بخشی از آن از محل ماده 80 تامین می شود و همچنین مطالعات و جانمایی انجام شده قرار است در آینده نزدیک، این واحد به مرکز بهداشت، درمان و اورژانس تبدیل شود.

وی ارائه خدمات بهداشت و درمان را وظیفه حاکمیت دانست و گفت: خدمت‎رسانی به مردم در بخش بهداشت و درمان رضایت‎بخش است.

امامی تصریح کرد: با تلاش دولت و استفاده از شرایط قانونی بخصوص در بخش هدفمندی یارانه ها تحولات خوبی را در بخش سلامت شاهد هستیم و امیدواریم این تحولات توسعه یابد.

وی با ابراز رضایت از عملکرد دولت در بخش درمان، گفت: البته در اجرای طرح تحول سلامت نقص هایی وجود دارد که برای بهبود و رفع آن نیز تلاش شده است.

وی در ادامه به ارائه مهمترین نیازهای درمانی جامعه پرداخت و گفت: بیمه، کاهش هزینه‎ها، تسهیل در امور درمانی، تجهیزات و ارائه خدمات بهتر با هدف افزایش رضایتمندی در حوزه درمان مهمترین نیازهای این بخش است.

کد خبر 2445807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha