۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۹

برپایی مسابقه تولید کتاب با جایزه سفر به بولونیا

برپایی مسابقه تولید کتاب با جایزه سفر به بولونیا

انتشارات علمی و فرهنگی با همکاری انجمن تصویرگران و نویسندگان کودک مسابقه تولید کتاب را با جایزه حضور اثر و خالقانش در نمایشگاه کتاب بولونیا برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، انجمن فرهنگی تصویرگران با همکاری انجمن نویسندگان کودک و نوجوان و انتشارات علمی و فرهنگی اقدام به برگزاری مسابقه  خلق یک کتاب کودک در تیم های دو نفره کرده اند.

در این مسابقه تیم دونفره تولید کتاب متشکل از یک نویسنده و یک تصویرگر با ثبت نام در این مسابقه که حداکثر تا ششم دی ماه امکان شرکت در این مسابقه را خواهند داشت.

شرکت‌کنندگان در این مسابقه و در مرحله نخست با حضور در کارگاهی که پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ دی‌ماه برگزار خواهد شد خط اصلی داستانی و اتود اولیه طراحی تصویرهای خود را آماده خواهند ساخت و در کارگاه دوم که در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۸ و۱۹ دی ماه برگزار خواهد شد کار تکمیلی را به روی اثر خود انجام خواهند داد. آثار آماده شده در نهایت توسط هیئت داوران مورد ارزیابی قرار گرفته و حداکثر ۹ کتاب قابل تقدیر و یک کتاب برگزیده انتخاب می‌شود.

کتاب برگزیده این مسابقه امکان آماده سازی نهایی توسط تیم تا ۲۵ بهمن ماه را خواهد داشت و پس از آن این اثر توسط انتشارات علمی و فرهنگی منتشر و به همراه خالقان آن در نمایشگاه بین‌المللی کتاب بولونیا حضور خواهند داشت.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند به پایگاه اینترنتی انتشارات علمی و فرهنگی به نشانی www.elmifarhangi.ir مراجعه کنند.

کد خبر 2446455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha