هم‌زمان با کریسمس/

جان گریشام به مخاطبانش پیام داد/ درباره مخمصه‌های سواد و مطالعه

 جان گریشام به مخاطبانش پیام داد/ درباره مخمصه‌های سواد و مطالعه

با نزدیک شدن به روزهای کریسمس و هم‌زمان با پرفروش شدن کتاب جدید جان گریشام، این نویسنده پیام تبریکی خطاب به مخاطبان آثار خود و سایر کتاب‌دوستان منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از لافیول، اگر یک نفر بتواند توجه وکیل‌ها و میلیون‌ها نفر کتابخوان دیگر را در زمان کریسمس جلب کند، او قطعا جان گریشام است چون هیچ کریسمسی نمی‌آید که یک داستان هیجان انگیز با تمرکز بر مسایل قانونی جدید از گریشام به قفسه‌ها نرسد.

جان گریشام استاد داستان‌هایی با موضوع قانونی، پیغام کریسمس امسال خود را به این شرح فرستاده است:

«خواننده محترم، یک سال دیگر، یک شانس دیگر برای شمردن خوش‌بختی‌ها و جشن گرفتن این فصل با دوستان و خانواده. وقتی برای آرامش گرفتن با لذت‌های ساده اما ضروری: خوردن و آشامیدن، صحبت‌های خوب، خنده و خواندن کتاب.

بسیار چیزها درباره مخمصه‌های سواد و نحوه خواندن طولانی مدت، از جمله خواندن کتاب گفته شده و حالا هم بسیاری از کسانی که می‌توانستند کتابخوانان بالقوه باشند دارند به بازی‌های ویدیویی، دستگاه‌های دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی متفاوت روی می‌آورند.

همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، من احساس متفاوتی دارم.

وقتی من عنوان‌ کتاب‌هایی را که در کتاب‌فروشی‌های محلی خودم وجود دارند می‌بینم، ناخودآگاه از وسعت، عمق و کیفیت چیزی که می‌بینم تحت تاثیر قرار می‌گیرم. این مساله مخصوصا درباره کتاب‌های کودکان و نوجوانان حقیقت دارد که چیز بسیار خوبی است چون کتابخوانان از زمان کودکی خلق می‌شوند. اگر یک بار ببینید که چطور کودکی عملا در کتاب غرق می‌شود خواهید فهمید که من درباره چه چیزی صحبت می‌کنم.

بنابراین در این فصل تعطیلات به کتابخوانان از تمام سن‌ها و دسته‌ها سلام می‌کنم، آن هم با مقداری خوشی اضافه برای کتابخوانان وفادار خودم. شما، تک تک‌تان یک برکت هستید.

بهترین آرزوها برای شما و خانواده‌تان برای تجربه یک فصل تعطیلات شاد، سالم و پر از کتاب‌خوانی.»

جان گریشام

کتاب جدید جان گریشام با عنوان «کوهستان خاکستری» آبان ماه وارد بازار کتاب شده و به سرعت به فهرست پرفروش‌ها راه یافته است. این کتاب که هفته پیش در ردیف دوم پرفروش های نیویورک تایمز قرار داشت، این هفته در راس کتاب‌های پرفروش قرار گرفت.

داستان رمان «کوهستان خاکستری» در سال 2008 می‌گذرد؛ زمانی که شخصیت اول داستان یعنی سامانتا کوفر که شغلی بزرگ و پردرآمد در یک شرکت حقوقی وال‌استریت دارد، به دلیل رکود اقتصادی شدید شغل خود را از دست می‌دهد و از دفتر کاری‌اش اخراج می‌شود. اما او یکی از کسانی است که شانس آورده و هنوز این فرصت را دارد تا با کار کردن بدون حقوق به مدت یک سال در یک دفتر کمک‌های قضایی کوچک، شانسی دیگر برای پس گرفتن شغل قبلی‌اش داشته باشد.

این کتاب پس از «ردیف درخت‌های افرا» منتشر می‌شود که سال پیش صدرنشين فهرست كتاب‌های پرفروش شده بود و ادامه‌ای بر رمان پرفروش «زمانی برای کشتن» بود. 

کد خبر 2447955

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha