۵ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۳۳

مهر خبر می‌دهد

رویکرد موسیقایی شهرداری تغییر کرد/ آغاز کار با «معراج‌نامه‌خوانی»

رویکرد موسیقایی شهرداری تغییر کرد/ آغاز کار با «معراج‌نامه‌خوانی»

معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از آغاز مجدد فعالیت‌های موسیقایی این نهاد در فرهنگسراها با برگزاری ویژه برنامه «معراج نامه خوانی» خبر داد.

امیرعبدالحسینی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: خوشبختانه با رویکرد جدیدی که با کمک اهالی موسیقی برنامه ریزی کرده ایم به زودی شاهد فعالیت‌های جدید و متفاوتی در مراکز زیر مجموعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران خواهیم بود. بر این اساس اولین برنامه خود را به مناسب فرا رسیدن سالروز میلاد باسعادت حضرت رسول اکرم(ص) با عنوان « معراج نامه خوانی» برگزار خواهیم کرد که در نوع خود برنامه بسیار جذاب و متفاوتی است.

وی ادامه داد: طی مذاکراتی که با آقای هوشنگ جاوید از مدرسان، پژوهشگران و هنرمندان فعال حوزه موسیقی نواحی انجام گرفته است وی به عنوان دبیر این ویژه‌برنامه موسیقایی حضور خواهد داشت و بر این باورم با توجه به محتوا و حضور هنرمندان برگزیده موسیقی نواحی شاهد برنامه متقاوت و با کیفیتی در حوزه «معراج نامه خوانی» خواهیم بود و این برنامه می تواند دریچه ای برای ورود به فعالیت‌های جدید سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حوزه موسیقی باشد.

معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران درباره برنامه های دیگر این مجموعه در حوزه آموزش موسیقی و صحبت‌های چند هفته گذشته مدیرعامل خانه موسیقی و پیگیری های شورای شهر تهران پیرامون بازگشایی کلاس‌های آموزش موسیقی فرهنگسراها توضیح داد: به طور حتم برنامه های بسیار خوبی برای موسیقی داریم که طی روزهای آینده اخبار خوبی را در این زمینه منتشر خواهیم کرد. رویکرد ما در دوره کاری جدید رویکردی کاملا حرفه ای به ویژه در حوزه موسیقی خواهد بود.

عبدالحسینی در پایان گفت: در دوره جدید ما کارگاه‌های تخصصی را در حوزه موسیقی برگزار می کنیم ضمن اینکه در حوزه هایی چون تولید آثار موسیقایی، حمایت از گروه‌های جوان و تقویت موضوع آموزش موسیقی با راه اندازی مباحث مکتب خانه ای از جمله فعالیت‌هایی است که طی روزها و هفته آینده پیگیری خواهیم کرد و امیدواریم روند کارها طوری باشد که از یک یا دو هفته آینده شاهد راه اندازی این کارگاه‌های تخصصی باشیم.

کد خبر 2448304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha