۴ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۰۹

حجت الاسلام پژمان فر:

خانواده‌های متدین همچنان برای تهیه پوشاک غیرغربی و مناسب مشکل دارند

خانواده‌های متدین همچنان برای تهیه پوشاک غیرغربی و مناسب مشکل دارند

مشهد- عضو کمیسون فرهنگی مجلس شورا اسلامی گفت: ما شاهدیم که بسیاری از خانواده های متدین برای تهیه پوشاک غیر غربی و مناسب شأن اسلامی فرزندانشان با مشکل مواجه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام نصرالله پژمان فر در کارگروه ساماندهی مد و لباس که قبل از ظهر امروز در اداره کل ارشاد خراسان رضوی برگزار  شد اظهار کرد: موضوع مد، لباس، عفاف و حجاب مساله فرهنگی روز است که نمی توان تنها با نگاه سخت افزاری به آن پرداخت.

وی با تاکید بر اینکه امروزه آموزش های پنهان در حال گسترش است افزود: ما اتفاقاتی را پشت سر گذاشته ایم که در جامعه ما نهادینه شده و در حال حاضر ما شاهد ترویج آموزش های پنهان در جامعه هستیم بی آنکه بیاندیشیم اتفاقاتی که می افتد نتیجه کاشت خود ماست و بی شک جامعه غربی نیز با فرآیند و برنامه ای معین این گونه اتفاقات را برای ما رقم زده است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نباید این فضا را تک ساحتی دید و باید بتوانیم فرآیند ترویج مد را در فضاهای آموزشی مانند مدارس، صدا و سیما و امثالهم مدیریت کرد.

حجت الاسلام پژمان فر ضمن اشاره به اینکه می توان از بخش های حمایتی و تکلیفی در این عرصه استفاده کرد اظهار داشت: مساله ای که فروشگاه های عرضه پارچه را کاهش داده است مربوط به جریان فرهنگی است نه حمایتی.

وی افزود: اگر بتوانیم در کارگروه های ساماندهی مد و لباس به جمع بندی مورد نظر برسیم قول می دهم مصایب را در خود وزارتخانه پیگیری کنم که البته این امر نیازمند عزمی جدی است.

عضو کمیسون فرهنگی مجلس شورا اسلامی با تاکید بر اینکه دشمن با دقت بر روی مسائل فرهنگی ما کار کرده است گفت: مباحث فرهنگی از جمله مسائل حائز اهمیت روز به شمار می رود و ما شاهدیم که بسیاری از خانواده های متدین برای تهیه پوشاک غیر غربی و مناسب شأن اسلامی فرزندانشان با مشکل مواجه هستند.

کد خبر 2449018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha