۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۴:۵۹

کارگروه مد و لباس به فعالیت‌های حوزه حجاب و عفاف توجه ویژه می‌کند

کارگروه مد و لباس به فعالیت‌های حوزه حجاب و عفاف توجه ویژه می‌کند

جلسه مشترک حمید قبادی دبیر کارگروه و اعضای انجمن تولید کنندگان محصولات عفاف و حجاب در محل معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، درابتدای این دیدار هر یک از اعضای این اتحادیه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری های صورت گرفته در طول سال ۹۴ نکات مورد نظر خود را مطرح نموده و اهمیت و ضرورت توجه بیشتر به فعالیت های عفاف و حجاب را مهم دانسته و درخواست کردند توجه و نگاه مسئولان به این مقوله نیز فرهنگی باشد.

اعضای این انجمن با بیان اینکه دغدغه همه فعالان عفاف و حجاب، فرهنگی می باشد آمادگی خود را برای اجرای طرح های مشترک بیان نمودند.

در ادامه قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با بیان اینکه خاستگاه تمامی اعضاء و مؤسسات فعال در حوزه مد و لباس کشور مجموعه کارگروه ساماندهی مد و لباس بوده اظهار داشت کارگروه تلاش دارد برنامه ها و فعالیت های جاری خود را در این حوزه برپایه همکاری این مؤسسات استوار سازد.

مشاور معاون وزیر ارشاد با تأکید بر اهمیت این مقوله بر فرهنگی بودن کارهای حجاب تأکید کرد  و اظهار داشت، کارگروه بخش عمده ای از فعالیت های سال ۹۵ خود را بر اساس توسعه موضوعات مرتبط با عفاف و حجاب بنا نهاده و از طرح های مشترک با مؤسسات حمایت خواهد کرد.

همچنین قبادی در ادامه یکی از مهمترین برنامه های این کارگروه را توسعه مؤسسات عفاف و حجاب و هویت بخشی این مؤسسات بیان داشته و آمادگی خود را برای حمایت از طرح های مشترک انجمن تولیدکنندگان و کارگروه تحت مسئولت خود اعلام نمود.

 

کد خبر 3604028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha