۷ دی ۱۳۹۳، ۱۵:۱۹

شفیعی:

9 دی ماه پیوند ملت با ولایت بود

9 دی ماه پیوند ملت با ولایت بود

گرگان - رئیس شورای فرهنگی یساقی گفت: 9 دی ماه پیوند ملت با ولایت بود و این پیوند امت با ولایت همواره ادامه دارد.

حجت الاسلام عباس شفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: 9 دی ماه سند ماندگار ملت بزرگوار ایران اسلامی در حفاظت و تبعیت محض از ولایت و امامت جامعه اسلامی است و این روز هرگز از خاطر مردم محو نخواهد شد.

وی افزود: در 9 دی سال 1388 مردم ایران اسلامی  به صورت خود جوش و میلیونی از ارزش های الهی و اسلامی دفاع کردند.

رئیس شورای فرهنگی یساقی گفت: آن ها به همه کسانی که به عاشورای حسینی، امام خمینی(ره) و ولایت فقیه اهانت کردند هشدار دادند که اگر کسی در برابر ارزش های اسلامی و آرمان های انقلاب اسلامی بایستد با آنها برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ملت ایران در جهت حفظ دستاوردهای امام راحل  انقلاب هیچ گاه کوتاه نخواهند آمد گفت: همه ما و مسئولین مربوطه باید از این حادثه بزرگ درس بگیریم و اجازه ندهیم چنین حوادثی دیگر در این کشور تکرار شود.

حجت الاسلام شفیعی خاطر نشان کرد: در این روز ملت ولایت مدار ایران اسلامی، آب سردی را بر روی شعله های بر افراشته شده فتنه گران داخلی و خارجی ریختند و وفاداری خود را به مقام معظم رهبری به اثبات رساندند.

وی افزود: این حماسه خنثی کننده توطیه و فتنه ای دشمنان خارجی و داخلی و فریب خوردگان سیاسی بود و متعلق به همه ملت ایران است.

رئیس شورای فرهنگی یساقی بر هوشیاری ملت در حفظ و حراست از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و خون شهدا تاکید کرد و گفت: آنچه که کشور ما را در برابر تمام توطیه ها و خطرها حفظ می کند تبعیت از ولایت و امامت جامعه اسلامی است که امروز در مقام معظم رهبری متجلی شده است.

کد خبر 2450987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha