۷ دی ۱۳۹۳، ۲۰:۵۹

سردار آقاخانی:

رد دوسارق گلپایگان را دراستان اصفهان دنبال می کنیم

رد دوسارق گلپایگان را دراستان اصفهان دنبال می کنیم

اصفهان- فرمانده انتظامي استان اصفهان تعداد سارقان فراری حادثه گلپایگان را دو نفر عنوان کرد و گفت: رد این دو نفر را در جغرافیای استان دنبال کرده ایم و در چند استان همجوار نیز رد آنها را پیگیری میکنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالرضا آقاخانی باحضور در استودیوی خبر استان اصفهان با اشاره به حادثه سرقت مسلحانه در شهرستان گلپایگان اظهار داشت: نیروی انتظامی شهرستان به منظور جلوگیری از ورود درگیری ها به داخل شهرستان در لحظات اولیه وارد درگیری شد که با وقوع درگیری در ورودی گلپایگان سه نفر از همکاران ما در نیروی انتظامی به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: در ادامه درگیری ها دو نفر دیگر از مردم نیز به شهادت رسیدند و شش نفر نیز مجروح شدند که در درگیری با سارقان مسلح هم به دلیل اینکه آنها با خشونت وارد عمل شدند یکی از آنها به هلاکت رسید.

فرمانده انتظامي استان اصفهان تصریح داشت: در آینده ای نه چندان دور خبرهایی در مورد باند سارقین به مردم خواهیم داد.

وی همچنین تعداد سارقان فراری را دو نفر عنوان کرد و افزود: رد این دو نفر را در جغرافیای استان اصفهان دنبال کرده ایم و در چند استان همجوار نیز رد آنها را پیگیری می کنیم.

سردار آقاخانی در مورد سرقت مسلحانه از بانکی در برف انبار فریدونشهر نیز اظهار داشت: پس از این سرقت مسلحانه که از سوی یک نفر انجام شد با ورود نیروهای فوریت ۱۱۰ پلیس در کمتر از چهار ساعت با پیدا کردن محل اختفای سارق، وی به هلاکت رسید و ۲۵ میلیون تومان وجه نقد سرقتی نیز عودت داده شد.

کد خبر 2451241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha