۱۱ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۳۱

سردار ملکی خبر داد:

یکی از عوامل حادثه اخیر تیراندازی در استان مرکزی دستگیر شد

یکی از عوامل حادثه اخیر تیراندازی در استان مرکزی دستگیر شد

اراک- فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: یکی از عوامل حادثه تیراندازی در شهرستان های خمین و گلپایگان روز گذشته توسط ماموران پلیس آگاهی استان مرکزی دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عزیزالله ملکی، صبح پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به حادثه اخیر تیراندازی خمین و گلپایگان، افزود: این پرونده به صورت ویژه در دست پیگیری بوده و در روزهای آینده جزئیات آن از طریق رسانه ها در اختیار مردم قرار می گیرد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: در ۹ ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه پارسال کشف کالای قاچاق در استان مرکزی ۱۷ درصد افزایش داشته است.

وی از انهدام یک باند حرفه ای در اراک و کشف و ضبط ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق خبر داد و اضافه کرد: در این عملیات پنج قاچاقچی شناسایی و دستگیر شدند.

سردار ملکی با بیان اینکه کالای قاچاق کشف شده از این باند شامل سه هزار و ۸۸۵ عدد گوشی تلفن همراه و تبلت بوده است، اظهار کرد: یکی از عوامل رکود اقتصادی و افزایش بیکاری در جامعه پدیده شوم قاچاق کالا است.

وی با تاکید بر برخورد جدی نیروی انتظامی با پدیده قاچاق کالا از ابتدای امسال، گفت: ماموران انتظامی استان با اجرای طرح های مختلف ۱۸۵ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: کشفیات کالای قاچاق در ۹ ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۷ درصد افزایش داشته است.

کد خبر 2453875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha