۱۱ دی ۱۳۹۳، ۱۵:۰۱

ریس شورای شهر آشتیان:

وضعیت بهداشت و درمان آشتیان مطلوب نیست

وضعیت بهداشت و درمان آشتیان مطلوب نیست

اراک- رئیس شورای اسلامی شهر آشتیان گفت: در ماه های اخیر وضعیت بهداشت و درمان آشتیان یک روند نزولی را طی کرده که موجب افزایش اعتراض های مردم این شهر شده است.

هادی آشتیانی ظهر پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات شهر آشتیان و تفرش که با حضور استاندار، اعضای شورای شهر آشتیان و تفرش و نماینده این منطقه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: شهر آشتیان با کمبود پزشکان متخصص، پرستار و زیرساخت های درمانی دست و پنجه نرم می کند.

وی با تاکید بر لزوم افزایش اعتبار برای حل مشکل سلامت این شهر، اضافه کرد: افزایش پرشکان متخصص، پرستاران، احداث واحدهای رادیولوژی و سونوگرافی، راه اندازی داروخانه در سطح شهر و همچنین راه اندازی اورژانس داخلی شهری از مهمترین اولویت های برای اتقای کیفت سلامت در آشتیان است.

رئیس شورای اسلامی شهر آشتیان با بیان جزئیات الحاق طرح ۴۸ هکتاری آشتیان، اضافه کرد: الحاق ۴۸ هکتار از زمین های ابتدای شهر آشتیان به محدوده شهری در دستور کار شورا قرار دارد و پس از طی کردن مراحل اداری به زودی اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: ۱۰ درصد از این زمین ها در اختیار سازمان راه و شهرسازی برای مصرف در امور عمومی همچون احداث کتابخانه، بیمارستان و ... قرار خواهد گرفت.

آشتیانی گفت: طرح تهیه شده توسط مهندسین مشاور در اولین جلسه شورای برنامه ریزی استان ارائه خواهد شد تا در صورت تصویب به مرحله اجرا برسد.

آشتیانی از نامناسب بودن وضعیت راه های ارتباطی آشتیان خبر داد و عنوان کرد: سال آینده جاده فرمهین به آشتیان و تفرش که هم اکنون یک جاده روستایی است از محل اعتبارات استانی و شهرستانی به راه اصلی تبدیل خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین جاده راهجرد به آشتیان به راه های اصلی راهجرد، آشتیان، تفرش و راهرجرد، آشتیان، فرمهین تبدیل می شود.

آشتیانی یکی دیگر از مشکلات اشتیان را وجود نقطه حادثه خیز در جاده آشتیان به کمیجان دانست و اظهار کرد: برای بهسازی این مسیر نیاز به یک زیرگذر هشت متری و حداقل ۵۰۰ میلیون تومان هزینه اعتبار است.

کد خبر 2454032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha