۱۴ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۳۲

یوسفی:

۱۳۹هکتار زمین شهرک صنعتی فاروج سند مالکیت ثبتی گرفت

۱۳۹هکتار زمین شهرک صنعتی فاروج سند مالکیت ثبتی گرفت

بجنورد - مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی خراسان شمالی از اخذ سند مالكیت برای ۱۳۹ هکتار زمین شهرك صنعتی شهرستان فاروج خبرداد.

محمدعلی یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با پیگیری های شرکت شهرکهای صنعتی استان، ۱۳۹ هكتار زمین شهرك صنعتی فاروج دارای سند مالکیت ثبتی شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون تمامی اراضی در اختیار در شهرك صنعتی فاروج دارای سند مالکیت ثبتی است، افزود: ۱۳ شهرك و ناحیه صنعتی به مساحت حدود ۹۰۰ هكتار  نیز دارای سند مالکیت ثبتی شده است.

یوسفی اظهار داشت: این شركت علاوه بر تامین امكانات زیربنایی در شهركها و نواحی صنعتی، حمایت همه جانبه از واحدهای صنعتی مستقر در شهرك ها و نواحی صنعتی استان را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی استان خراسان شمالی افزود : با آماده شدن اسناد شهرك ها و نواحی صنعتی، مشكلات واحدهای صنعتی برای ارائه اسناد به بانكها و اخذ تسهیلات بانكی رفع می شود.

یوسفی ادامه داد:  قراردادهای مربوط به تخصیص زمین در شهركهای صنعتی هم ردیف اسناد رسمی است و بانكها می توانند این اسناد را پذیرفته و تسهیلات اعتباری و حقوقی مربوط به اسناد رسمی را در خصوص این قراردادها اعمال نمایند.

به گزارش خبرنگار مهر، خراسان شمالی با دارا بودن ۸۶۷ هزار نفر جمعیت دارای ۱۴ شهرک و ناحیه صنعتی است.

کد خبر 2455427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha