۱۹ خرداد ۱۳۹۴، ۷:۴۶

مدیرعامل شركت شهرك های صنعتی خراسان شمالی:

شرکت شهرک های صنعتی در جذب تسهیلات رتبه دوم کشور را کسب کرد

شرکت شهرک های صنعتی در جذب تسهیلات رتبه دوم کشور را کسب کرد

بجنورد - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی گفت: شركت شهرك های صنعتی خراسان شمالی در جذب تسهیلات نوسازی و تجدید ساختار صنایع (وام یارانه دار) موفق به كسب رتبه دوم كشور شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شركت شهرك های صنعتی خراسان شمالی، محمدعلی یوسفی افزود: با توجه به تعامل صورت گرفته با بانکهای عامل در سال ۹۳ تعداد ۱۱ واحد صنعتی واجد شرایط به چهار بانک عامل معرفی شدند که مبلغ دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات برای نوسازی و تجهیز ساختار این واحدهای صنعتی کوچک و متوسط جذب شد.

وی به جذب اعتبارات فنی و اعتباری اشاره كرد و گفت: با پیگیری های به عمل آمده از سوی شرکت شهرکهای صنعتی، تعداد پنج واحد صنعتی واجد شرایط برای دریافت تسهیلات فنی و اعتباری نیز به بانک های عامل معرفی شدند.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی ادامه داد: مبلغ یك میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال نیز از تسهیلات فنی و اعتباری برای واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان در سال ۹۳ جذب شد.

یوسفی گفت: همچنین در جذب تسهیلات فنی و اعتباری برای واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان رتبه ششم کشوری به خراسان شمالی رسید.

وی حمایت همه جانبه از واحدهای صنعتی را از رسالت های مهم شرکت شهرکهای صنعتی دانست و افزود: این شرکت علاوه بر تامین زیرساختهای صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی، با ارائه تسهیلات، آموزشهای تخصصی، تورهای صنعتی و ... از واحدهای صنعتی کوچک و متوسط حمایت می کند.

به گفته وی هم اکنون ۱۴ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب، قابل واگذاری به متقاضیان سرمایه گذاری صنعتی در خراسان شمالی است.

کد خبر 2771252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha