۱۵ دی ۱۳۹۳، ۱۶:۲۷

رضایی بابادی مطرح کرد:

هدف دشمنان ایجاد تفرقه و ناامنی در جهان اسلام است

هدف دشمنان ایجاد تفرقه و ناامنی در جهان اسلام است

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اشاره به اهداف دشمنان و در راس آن آمریکا برای تفرقه‌‌افکنی بین مسلمان و ناامنی جهان اسلام است، گفت: آنچه که امروز در جهان اسلام می‌گذرد، حکایت دشمنی آمریکاست.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی بابادی ظهر دوشنبه در بیست و ششمین همایش بزرگ هفته وحدت بر حفظ وحدت مسلمانان تاکید کرد کرد و هفته وحدت را فرصتی برای تقویت وحدت بین مسلمانان دانست و گفت: مسلمانان در بیش از ۹۵ درصد مشترکات وجود دارد که باید با تکیه بر آن مشترکات در کنار هم بود و به موارد و درصد جزئی نپرداخت.

خط فکری و سیاسی امام(ره) مبتنی بر وحدت و دغدغه‌اش وحدت مسلمانان بود

وی افزود: حفظ وحدت دغدغه امام راحل بود و خط فکری و سیاسی‌اش مبتنی بر وحدت در جهت اتحاد همه مسلمین بود.

استاندار کرمانشاه  با بیان اینکه دشمنان اسلام بدنبال تفرقه افکنی بین مسلمانان هستند گفت: آنها می‌خواهند دنیای اسلام را به سوی تفرقه، جنگ و ناامنی بکشانند که متاسفانه تا حدود زیادی در این کار موفق هم بوده‌اند و آنچه که امروز در جهان اسلام می‌گذرد حاصل دشمنی آمریکاست.

وی با اشاره به کشتار ۳۰۰ هزار نفر از مسلمانان به دست گروهک‌های تکفیری در سال گذشته گفت: این کشتار به اسم اسلام و به دست کسانی که مدعی مسلمان بودن را دارند، مانند یک جنگ تمام عیار ۲۰ ساله است که هدف آن تفرقه‌فکنی بین مسلمانان است.

هدف دشمنان معرفی چهره غیرانسانی از اسلام است

رضایی تاکید کرد: هدف دشمنان وارونه جلوه دادن چهره اسلام است و اینکه دینی غیرواقعی و غیرانسانی از اسلام معرفی کنند.

وی با اشاره به حربه‌های دشمنان برای تضعیف جهان اسلام به شکل کاهش قیمت نفت گفت:  شاهدیم نفتی که باید ذخیره آینده کشورهای اسلامی باشد و صرف توسعه این کشورها شود، در حالیکه قیمت واقعی آن ۱۲۰ تا ۱۳۰ دلار است با توطئه و نقشه دشمنان بشکه ای ۵۰ دلار فروخته می شود و سود آن عاید دشمنان اسلام خواهد شد.

کرمانشاه نمونه کامل وحدت است

استاندار کرمانشاه بار دیگر بر حفظ وحدت و انسجام بین مسلمانان تاکید کرد و گفت: در سایه اتحاد مسلمانان مسیر توسعه و پیشرفت دنیای اسلام فراهم می شود و استان کرمانشاه نیز یک نمونه بارز برای وحدت به شمار می‌رود.

رضایی بابادی تصریح کرد: کرمانشاه استانی است که به هندوستان ایران مشهور است و وجود گرایش ها ، اقوام، مذاهب و فرق مختلف در جایی به این شکل می‌توانست موجب ناامنی و مشکلات فراوان شود، اما خوشبختانه در سایه اتحاد و همدلی مردم این استان زبانزد و نمونه کامل وحدت است.

کد خبر 2456701

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha