۱۶ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۰۲

بمناسبت دهه فجر:

کارگران و گروه های کاری نمونه آذربایجان شرقی تقدیر می شوند

کارگران و گروه های کاری نمونه آذربایجان شرقی تقدیر می شوند

تبریز - مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: کارگران و گروه های کاری نمونه آذربایجان شرقی در دهه فجر تقدیر و امتنان خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز پناهی سه شنبه در جلسه کمیته کارگری، کارفرمایی و تعاونگران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان، از اجرای این برنامه در قالب پانزدهمین جشنواره امتنان از کارگران و گروه های کاری نمونه آذربایجان شرقی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر خبر داد و افزود: این برنامه یکی از بخش های اصلی گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان است.

وی در ادامه تصریح کرد: تجلیل از زحمات و تلاش های ایثارگران جبهه های اقتصادی، تشویق کارگران تلاشگر در جهت ترویج ارزش های اسلامی، اخلاقی و انضباطی در محیط کار و شناسایی کارگران مبتکر و خلاق به منظور کاهش وابستگی و تسریع در استقلال اقتصادی، اهداف برگزاری جشنواره امتنان است.

مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در خصوص شرکت کنندگان در این جشنواره نیز اظهار داشت: ۷۱۳ نفر برای شرکت در پانزدهمین دوره جشنواره امتنان ثبت نام کرده اند که از این میان ۶۳۶ نفر در حوزه کارگر نمونه و ۷۷ نفر در قالب گروه کاری نمونه حضور داشتند.

پناهی در پایان با اشاره به گزینش افراد برتر برای این جشنواره نیز گفت: از بین شرکت کنندگان، شش نفر به عنوان کارگر نمونه و هشت گروه کاری نمونه با ۳۸ نفر در مرحله استانی انتخاب شدند و از این میان نیز دو گروه کاری نمونه به مرحله کشوری معرفی خواهند شد.

کد خبر 2458037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha