۱۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۳:۴۷

شفیعی:

سرود ۱۳۵۷ نفری دانش‌آموزان در ساحل بوشهر اجرا می‌شود

سرود ۱۳۵۷ نفری دانش‌آموزان در ساحل بوشهر اجرا می‌شود

بوشهر - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: سرود ۱۳۵۷ نفری دانش‌آموزان در ساحل بوشهر اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نصرالله شفیعی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: خبرنگاران نقش بسیار مهمی در انعکاس واقعیت‌ها و رویدادهای مختلف دارند و به عنوان سربازان خط مقدم دفاع از انقلاب می‌توانند نقش بسیار مهمی در انعکاس فعالیت‌های انقلاب داشته باشند.

وی به تشریح برنامه‌های دهه مبارک فجر در استان بوشهر پرداخت و ادامه داد: تلاش ما این است که برنامه‌های دهه مبارک فجر با محوریت مردم و به صورت مردمی برگزار شود تا اثربخشی بیشتری داشته باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر خواستار تبیین و تشریح دستاوردهای نظام در ایام دهه مبارکه فجر توسط رسانه‌ها شد و اضافه کرد: ۲۰ کمیته ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان بوشهر برای برگزاری برنامه‌ها فعالیت خواهند کرد.

وی برگزاری با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای برگزاری باشکوه‌تر برنامه ندای الله‌اکبر در شب ۲۲ بهمن ماه، خاطرنشان ساخت: برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال با به صدا درآمدن زنگ انقلاب از ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه فردا در آموزشگاه خیام آغاز خواهد شد.

شفیعی همچنین از برگزاری مراسم ویژه سالگرد ورود تاریخی حضرت امام در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر خبر داد و بیان داشت: این برنامه با سخنرانی حجت‌الاسلام موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود.

وی از اجرای سرود ۱۳۵۷ نفری دانش‌آموزان در ساحل بوشهر خبر داد و افزود: جشنواره مجسمه‌های شنی، مسابقات مختلف قرآنی و ورزشی، نمایشگاه عکس، شب شعر، راهپیمایی کودکان و . . . از برنامه‌های دهه فجر در استان بوشهر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: راهپیمایی ۲۲ بهمن در بوشهر از مقابل بسیج ناحیه مقاومت بوشهر به سمت میدان قدس، چهارراه دادگستری و به سمت ساحل بوشهر برگزار می‌شود.

 

کد خبر 2478843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha