۲۰ دی ۱۳۹۳، ۱۳:۰۷

حجت الاسلام یوسف پور:

کمیته های تخصصی برنامه های دهه فجر در مازندران تشکیل شد

کمیته های تخصصی برنامه های دهه فجر در مازندران تشکیل شد

ساری - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، از تشکیل کمیته های تخصصی ویژه برنامه های دهه مبارک فجر در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف یوسف پور ظهر شنبه در شورای اطلاع رسانی استان، با گرامیدشت سی و شمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از تشکیل ۲۵ کمیته تخصصی کمیته دهه فجر و ابلاغ احکام مسئولان این کمیته ها خبر داد.

وی اظهار داشت: برای برنامه های فجر، ۳۳۰ کمیته تخصصی شهرستانها و در مجموع ۴۰۰ مرکز اصلی در سطح استان برنامه ریزی مراسم دهه فجر را برعهده دارند.

وی عنوان کرد: چهار کمیته به استانداری مربوط است و همچنین کمیته اطلاع رسانی تشکیل شده است و باید رابطه خوب با شورای اطلاع رسانی استان نیز برگزار کنیم تا برنامه ها را بخوبی گزارش کنیم.

حجت الاسلام یوسف پور، بر اطلاع رسانی مطلوب برای تبیین برنامه هایی دهه فجر تاکید کرد و گفت: پیروزی ما مدیون وحدت کلمه و ایمان به خداوند بوده است.

وی با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ۳۶ سال پایداری و ایثار و شهادت، وحدت و حضور حماسی مردم را شاهد بوده ایم.

احمد مظفری با بیان اینکه نشست مسئولان روابط عمومی های استان در آستانه دهه فجر برگزار می شود و گفت: نشست با روابط عمومی های فرمانداری ها، نشست استاندار و معاونان با اصحاب رسانه از جمله برنامه هاست.  

حجت الاسلام ابراهیمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با تاکید بر اینکه برنامه های دهه فجر باید بصورت مردمی برگزار شود، گفت: در برنامه های دهه فجر نباید روستاها را فراموش کنیم.

وی برگزاری نشست های خبری برای برنامه های دهه فجر را ضروری دانست و گفت: همان گونه که در ایام اربعین مردم حضور گسترده داشته اند، در ایام دهه فجر نیز مردم باید اعتقادی وارد شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، بحث نشاط آفرینی در برنامه هایی دهه فجر را مهم دانست و گفت: همه ساله نمایشگاه کتاب را در استان برگزار می کردیم که برای برگزاری آن در سال جاری برنامه ریزی شود.

وی برگزاری نمایشگاه برای معرفی فرهنگ انقلاب را در دهه فجر مهم برشمرد.

کد خبر 2461755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha